груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2777
Title: Використання інтервального методу в навчанні лексичного складу англійської мови студентів філологічних спеціальностей
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Authors: Белінська, С. М.
Keywords: кафедра теорії та практики перекладу з англійської мови
Зубенко Т. В.
Issue Date: Feb-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Дипломна робота присвячена питанню інтервального вивчення лексики у викладанні англійської мови як іноземної. Предметом дослідження є процес навчання англійської лексики студентів філологічного спеціальностей вищих навчальних закладів. У роботі теоретично обґрунтовано ефективність використання методу інтерактивного навчання англійської лексики студентів-філологів та розроблено вправи для контролю результатів вивчення лексики за темами «Вибір професії», «Здоров’я», «Подорожі». На нашу думку, найефективнішою в рамках вищого навчального закладу є метод інтервального вивчення лексики. Він дає можливість довільно вивчати лексику англійської мови під час навчального процесу шляхом виконання різноманітних рецептивних, продуктивних чи репродуктивних вправ, а також мимовільно поза аудиторією під час фізичної активності, спілкуючись з носіями англійської мови, регулярно повторюючи словниковий матеріал через певні проміжки часу. Суть методу інтервального навчання полягає в тому, що людина повторює вивчену інформацію з певними постійно зростаючими інтервалами. Для тренування та контролю засвоєння лексики з тем «Вибір професії», «Здоров’я», «Подорожі» ми використовували додатки «Quizlet» (www.quizlet.com), «Google Forms» (www.docs). .google.com ), які досить зручні для користувача, та WordMemorizer, DROPS, Memrise, які мають лише мобільну версію. Для кожної з тем ми створили три серії карток з англійськими словами, які учні мають вивчити. Всього було створено 947 карток. Додаток Quizlet автоматично створював вправи на вивчення лексики, а також тести з різними завданнями. Крім того, ця лексика була записана нами на аудіофайли для прослуховування, щоб учні мали можливість періодично прослуховувати її у зручний для них час і в зручному для них місці. Студентам рекомендувалося розподілити кількість повторень кожної словникової групи (від 15 до 20 і більше) таким чином: сім повторень протягом першого тижня; чотири повторення на другому тижні, три на третьому тижні, два на четвертому тижні, решта – через будь-який інтервал. При виконанні інтервального повторення студенти повинні були занести відповідні показники в індивідуальні таблиці для контролю повторів. Для контролю словникового запасу, засвоєного студентами, ми створили серію тестів різного рівня складності з кожної теми за допомогою додатку Google Form: рецептивний рівень, рецептивно-продуктивний рівень, продуктивно-репродуктивний рівень. Результати тестування підтвердили висновок про те, що використання інтервального методу у вивчення лексики має позитивний результат, оскільки студенти, які її використовували, змогли показати кращі особисті результати та краще засвоїти нові слова. The paper is dedicated to the question of spaced learning vocabulary in teaching English as a second language. The subject of the study is the process of teaching English vocabulary to students majoring in philology at higher educational institutions. The paper theoretically substantiates the effectiveness of using the spaced learning method in teaching English vocabulary to students majoring in philology and develops exercises to control the results of studying vocabulary on the topics of "Choosing a career", "Health", "Travelling". In our opinion, the spaced learning vocabulary is the most effective within the framework of a higher educational institution. It provides an opportunity to learn English vocabulary arbitrarily during the educational process by performing a variety of receptive, productive or reproductive exercises, and involuntarily outside the classroom during physical activity, communicating with native English speakers, regularly repeating vocabulary material at certain intervals. The essence of the spaced learning method is that a person repeats the learned information according to certain constantly increasing intervals. In order to train and control the acquisition of vocabulary from the topics "Choosing a career", "Health", "Travelling", we used the applications "Quizlet" (www.quizlet.com), "Google Forms" (www.docs.google.com ), which are quite user-friendly, and WordMemorizer, DROPS, Memrise, which have only a mobile version. For each of the topics, we have created three series of cards with English words that students must learn. A total of 947 cards were created. The Quizlet application program automatically created vocabulary learning exercises, as well as tests with various tasks. In addition, this vocabulary has been recorded by us on audio files for listening in order to give students the opportunity to listen to it periodically at a time and place convenient for them. Students were recommended to distribute the number of repetitions of each vocabulary group (from 15 to 20 or more) as follows: seven repetitions during the first week; four repetitions in the second week, three in the third week, two in the fourth week, the rest – after any interval. When performing interval repetition, students had to enter the appropriate indicators in individual tables to control repetitions. To control the vocabulary learned by the students, we created a series of tests of different levels of complexity on each topic using the Google Form application: the receptive level, the receptive-productive level, the productive-reproductive level. The results of the testing confirmed the conclusion that the use of the spaced learning vocabulary has a positive result, because students who used it were able to show better personal results and learn new words better.
Description: Белінська С. М. Використання інтервального методу в навчанні лексичного складу англійської мови студентів філологічних спеціальностей : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / С. М. Белінська ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 101 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2777
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут післядипломної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Белінська Світлана Кваліфікаційна робота.pdf4.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.