груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Title: Формування професійно-комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування» у процесі вивчення англійської мови
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Authors: Дубініна, М. В.
Keywords: кафедра іноземних мов
Гришкова Р. О.
Issue Date: Feb-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: У роботі досліджено формування та розвиток комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування». Розширення контактів між представниками різних мовних співтовариств і зростаюча конкуренція на ринку праці диктують необхідність оволодіння іноземною мовою фахівцями з обліку як засобом професійного спілкування. Об’єктом дослідження є процес формування англомовної професійно-комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування». Предмет дослідження – методичні засади формування англомовної професійної-комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування». Метою роботи є виявлення та характеристика методичних засад формування англомовної професійної-комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування». Ціллю експерименту було скласти й апробувати на практиці комплекс завдань для їх упровадження в освітній процес університету. Результатом вивчення англійської мови в закладах вищої освіти є сформована професійна англомовної комунікативна компетенція студентів спеціальності «Облік і оподаткування», яку ми визначили як якість особистості, що виступає як здатність і готовність до ефективної комунікації в рамках заданої предметної дисципліни за рахунок сформованої комунікативної, предметної, пізнавальної та міжкультурної компетенцій для подальшого успішного функціонування на ринку праці у вибраній професійній галузі. На основі результатів аналізу ключових аспектів професійної англомовної комунікативної компетенції студентів спеціальності «Облік і оподаткування» виділено її особливості, характерні для закладів вищої освіти: - здійснюється інтеграція англійської мови та предметних дисциплін; - англійська мова сприймається одночасно як об'єкт вивчення та як засіб навчання предметної дисципліни; - створюється особливе пізнавальне середовище, в якому вивчення предметної дисципліни та англійської мови становить єдине ціле. Проведене дослідження окреслило низку проблем, що вимагають подальшого вивчення: університетська освіта щодо формування всіх інших компетенцій: креативної, інформаційної, соціально-політичної, готовності до самоосвіти та саморозвитку мовленнєвої особистості майбутніх бухгалтерів. На наш погляд, перспективи дослідження полягають у подальшій розробці таких проблем, як вивчення креативних підходів до проблеми формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх бухгалтерів, так і реалізація завдання розширення використання інформаційно-комунікаційних технологій для повного задоволення пізнавальних потреб майбутніх бухгалтерів, у їх продуктивній професійній діяльності. The paper examines the formation and development of communicative competence of students majoring in “Accounting and Taxation”. The expansion of contacts between representatives of different language communities and growing competition in the labour market cause the need for accounting specialists to master a foreign language as a means of professional communication. The object of the study is the process of formation of English-speaking professional and communicative competence of students majoring in “Accounting and Taxation”. The subject of the research is the methodological principles of the formation of English-speaking professional and communicative competence of students majoring in “Accounting and Taxation”. The purpose of the work is to identify and characterize the methodological foundations of the formation of English-speaking professional and communicative competence of students majoring in “Accounting and Taxation”. The purpose of the experiment was to develop and test in practice a set of tasks for their implementation in the educational process of the university. The result of studying English in institutions of higher education is the formed professional English-speaking communicative competence of students of the “Accounting and Taxation” specialty, which we defined as a quality of personality, manifested as the ability and readiness for effective communication within of a given subject discipline due to the formed communicative, subject, cognitive and intercultural competences for further successful functioning on the labour market in the chosen professional field. Based on the results of the analysis of the key aspects of the professional English-language communicative competence of students majoring in “Accounting and Taxation”, its features, which are typical for higher education institutions, are highlighted: - the integration of English and subject disciplines is carried out; - the English language is perceived simultaneously as an object of study and as a means of teaching a subject discipline; - a special cognitive environment is created in which the study of the subject discipline and the English language form a single entity. The conducted research outlined a number of problems that require further study: university education regarding the formation of all other competencies: creative, informational, socio-political, readiness for self-education and self-development of the speaking skills of future accountants. In our opinion, the prospects of the research lie in the further development of such problems as the study of creative approaches to the problem of the formation of professional and communicative competence of future accountants, and the implementation of the task of expanding the use of information and communication technologies to fully satisfy the cognitive needs of future accountants in their productive professional activities.
Description: Дубініна М. В. Формування професійно-комунікативної компетентності студентів спеціальності «Облік і оподаткування» у процесі вивчення англійської мови : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / М. В. Дубініна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 87 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Appears in Collections:Навчально-науковий інститут післядипломної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дубініна Марина Кваліфікаційна робота.pdf741.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.