груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфонін, Ю. С.-
dc.date.accessioned2023-07-05T11:03:09Z-
dc.date.available2023-07-05T11:03:09Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2881-
dc.descriptionАфонін Ю. С. Мобільний застосунок моніторингу здоров’я у вигляді казуальної гри : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Ю.С. Афонін ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 72 с.uk_UA
dc.description.abstractДана робота присвячена розробці мобільного ігрового застосунку для моніторингу здоров’я на платформі Unity з використанням біомедичних показників із вбудованих сенсорів фітнес-браслета у якості «ігрової валюти». Об’єктом роботи є процес розробки ігрового застосунку для моніторингу здоров’я користувачів у жанрі Casual на платформі Unity. Предметом роботи є особливості розробки мобільних ігрових застосунків на платформі Unity з використанням пристроїв, що працюють за технологією Bluetooth Low Energy. Метою кваліфікаційної роботи є гейміфікація біомедичних показників у вигляді «ігрової валюти» для казуальної гри на платформі Unity та мотивування гравців до здійснення фізичної активності під час гри. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі описується актуальність теми, визначається мета, об’єкт, предмет роботи та необхідні завдання. У першому розділі проводиться аналіз предметної галузі, аналогів застосунків для моніторингу здоров’я, їх переваг і недоліків, формується специфікація вимог до програмного забезпечення, що розробляється. Другий розділ містить детальний опис ігрового процесу застосунку із наведенням сценаріїв використання, діаграм діяльності та інших засобів конструювання програмного забезпечення. Третій розділ містить діаграму класів, особливості розробки мобільного ігрового застосунку, та організацію Unity-проєкту. Важлива роль відведена опису технології Bluetooth Low Energy та особливостям її використання при взаємодії персональних пристроїв контролю біометричних показників та розроблюваного мобільного ігрового застосунку. Четвертий розділ містить опис розробки ігрового за стосунку (кодування), скриншоти коду, ігрового дизайну та локацій, результати тестування гри. Висновки містять аналіз проведених робіт та результатів. КРБ викладена на 65 с., містить 4 розділи, 8 табл., 41 рис., 3 дод., 20 джерел. This work is dedicated to developing a mobile health monitoring game application on the Unity platform using health characteristics from embedded fitness-bracelet sensors as a "game currency". The object of work: the mobile application development process for players` health monitoring as a casual game on the Unity platform. The subject of work: core features of creating mobile gaming apps using Unity and Bluetooth Low Energy technology. Objective: health characteristics gamification in the form of "game currency" for the casual-style game in the Unity platform and motivating players to do physical activity while playing. The qualification work of the bachelor consists of an introduction, four chapters, conclusions, and a list of sources references. The introduction defines the relevance of the topic, sets up the object, work objective, subject of research, and brief tasks overview. The first chapter determines the analytics part of researched app subject area and includes a comparison with similar health monitoring applications, also their advantages and disadvantages. The last part of the chapter describes the formation of requirements specifications for the developed software. The second chapter includes a detailed description of the gameplay process, including use cases, activity diagrams, and other software design tools. The third chapter includes a class diagram, the features of mobile game application development, and the organization of the Unity project. The key role is devoted to Bluetooth Low Energy technology description and its important features for mobile game application development. The fourth chapter contains the description of game application development (coding), screenshots of the code, game design, and locations, as well as the results of game testing. The conclusions analyze the work and obtained results. The qualification work of the bachelor is presented on 65 pages, it contains 4 chapters, 8 tables, 41 figures, 3 appendices, 20 sources in the list of references.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра інженерії програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectЖуравська І. М.uk_UA
dc.subjectказуальна граuk_UA
dc.subjectігровий рушій Unityuk_UA
dc.subjectігрова валютаuk_UA
dc.subjectбіомедичні показникиuk_UA
dc.subjectBluetooth Low Energyuk_UA
dc.subjectфітнес-браслетuk_UA
dc.subjectcasual gameuk_UA
dc.subjectUnity game engineuk_UA
dc.subjectin-game currencyuk_UA
dc.subjecthealth characteristicsuk_UA
dc.subjectBluetooth Low Energyuk_UA
dc.subjectfitness braceletuk_UA
dc.titleМобільний застосунок моніторингу здоров’я у вигляді казуальної гриuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Афонін КРБ.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.