груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3098
Title: Вплив домашнього насильства на формування дитячої психіки
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»
Authors: Кулінка, М. А.
Keywords: Кафедра психології
Лисенкова І. П.
Вплив
домашнє насильство
формування
дитяча психіка
вплив на психіку
насильство в родині
психологічні наслідки
соціальна адаптація
емоційний розвиток
поведінкові проблеми
травми
ризикові фактори
психологічна підтримка
Influence
domestic violence
formation
child psyche
impact on the psyche
psychological consequences
social adaptation
emotional development
behavioral problems
trauma
risk factors
psychological support
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Розділ 1 присвячений теоретико-методологічним засадам дослідження впливу домашнього насильства на формування дитячої психіки. У першому підрозділі розглядаються поняття домашнього насильства в психолого-педагогічній науковій літературі. Другий підрозділ присвячений психологічним особливостям впливу домашнього насильства на формування дитячої психіки. Третій підрозділ розглядає умови формування здорової дитячої психіки під впливом домашнього насильства. Четвертий підрозділ простежує механізми психологічного захисту особистості. Висновки до першого розділу містять підсумки та основні висновки, отримані під час аналізу теоретичних матеріалів першого розділу. Розділ 2 присвячений емпіричному дослідженню впливу домашнього насильства на формування дитячої психіки. В першому підрозділі наводиться характеристика дослідницької вибірки та описуються методи дослідження. Другий підрозділ містить результати емпіричного дослідження. У дипломній роботі також розглядаються рекомендації щодо зниження негативного впливу домашнього насильства на формування дитячої психіки. Загальні висновки дипломної роботи містять основні результати дослідження, обговорення їх значущості та впливу на сучасну психолого-педагогічну практику. Theme of the work: The influence of domestic violence on the formation of the child's psyche Chapter 1 is devoted to the theoretical and methodological foundations of the study of the impact of domestic violence on the formation of children's psyche. The first subsection discusses the concept of domestic violence in the psychological and pedagogical scientific literature. The second subsection is devoted to the psychological features of the impact of domestic violence on the formation of children's psyche. The third subsection examines the conditions for the formation of a healthy child's psyche under the influence of domestic violence. The fourth subsection traces the mechanisms of psychological protection of the individual. Conclusions to Chapter 1 contain the results and main conclusions obtained during the analysis of the theoretical materials of Chapter 1. Chapter 2 is devoted to an empirical study of the impact of domestic violence on the formation of children's psyche. The first subsection describes the research sample and the research methods. The second section contains the results of the empirical study. The thesis also discusses recommendations for reducing the negative impact of domestic violence on the formation of children's psyche. The general conclusions of the thesis contain the main results of the study, a discussion of their significance and impact on modern psychological and pedagogical practice.
Description: Кулінка М. А. Вплив домашнього насильства на формування дитячої психіки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / М. А. Кулінка ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 133 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3098
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Кулінка.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.