груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкібін, Д. Р.-
dc.date.accessioned2023-09-12T11:39:33Z-
dc.date.available2023-09-12T11:39:33Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3109-
dc.descriptionСкібін Д. Р. Гендерна толерантність як чинник соціальнопсихологічної безпеки студентів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Д. Р. Скібін ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 139с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретикометодолічних основ та робробці рекомендацій щодо удосконаленню гендерної толерантності як чинник соціально-психологічної безпеки студентів. Розкрито поняття, цілі, завдання та функції гендерної толерантності як чинник соціально-психологічної безпеки студентів. Розглянуто сутність, елементи системи гендерної толерантності та теоретичні підходи до її удосконалення. Вивчено теоретико-методологічні основи визначення ефективності системи гендерної толерантності. Розроблено процедуру визначення ефективності гендерної толерантності як чинник соціально-психологічної безпеки студентів. Проаналізовано ефективність гендерної толерантності як чинник соціальнопсихологічної безпеки студентів. Узагальнено результати дослідження та напрями удосконалення системи гендерної толерантності. Об’єктом дослідження виступає гендеpнa тoлеpaнтнiсть студентiв. Предметом дослідження є чинники сoцiaльнo-психoлoгiчнoї безпеки студентiв. Наукова новизна полягає в розробці теоритичних положень та обгрунтування рекомендацій в питаннях удосконалення гендерної толерантності як чинник соціально-психологічної безпеки студентів. The qualification work is devoted to the generalisation of theoretical and methodological foundations and the development of recommendations for improving gender tolerance as a factor of students' social and psychological security. The concept, goals, objectives and functions of gender tolerance as a factor of students' socio-psychological security are revealed. The essence, elements of the gender tolerance system and theoretical approaches to its improvement are considered. The theoretical and methodological foundations for determining the effectiveness of the gender tolerance system are studied. The procedure for determining the effectiveness of gender tolerance as a factor of social and psychological security of students is developed. The effectiveness of gender tolerance as a factor of socio-psychological security of students is analysed. The results of the study and directions for improving the system of gender tolerance are summarised. The object of the study is gender tolerance of students. The subject of the study is the factors of social and psychological safety of students. The scientific novelty is the development of theoretical provisions and substantiation of recommendations for improving gender tolerance as a factor of students' social and psychological safety.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectЛисенкова І. П.uk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectчинник соціально-психологічної безпеки студентівuk_UA
dc.subjectсистема удосконаленняuk_UA
dc.subjectгендерні особливостіuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjectfactor of socio-psychological securityuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectsystem of improvementuk_UA
dc.subjectgender peculiaritiesuk_UA
dc.titleГендерна толерантність як чинник соціальнопсихологічної безпеки студентівuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Скібін.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.