Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1134
Назва: | Структура фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня магістр», спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія» |
Автори: | Чернозуб, Н. В. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота Кафедра медико-біологічних основ спорту та фізичної реабілітації Данильченко Світлана Іванівна система фізичної реабілітації розумова відсталість структура фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочна діяльність школярів |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2020. Магістерська робота присвячена питанню удосконаленню структури фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку. В процесі досліджень виявлена динаміка розвитку фізичних здібностей дітей і підлітків з легкою розумовою відсталістю на підставі результатів лонгитюдних досліджень (що охоплюють період в 11 років). Розроблено та експериментально обґрунтована організація позаурочної діяльності з фізичної культури для учнів з легкої розумовою відсталістю, яка враховує особливості структури їх соматичних захворювань і розвиток фізичних здібностей. Науково обґрунтовано зміст фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності, засноване на комплексному підході до підбору навчального матеріалу і узгоджене з освітньою програмою по фізичній культурі. Розроблена організація фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності в спеціальному (корекційному) закладі (визначені етапи, завдання та діяльність в рамках кожного з цих етапів; запропоновано найбільш раціональний розподіл навчального часу на освоєння всіх видів програмного матеріалу в залежності від періоду (підготовчий: вересень грудень, основний: січень-травень); розроблені документи перспективного, поточного та оперативного планування для фізкультурно-оздоровчого спрямування позаурочної діяльності з фізичної культури (план-графік навчального процесу, поурочно-тематичний план, конспекти уроків, комплекси фізичних вправ для конкретного виду наявної в учнів соматичної патології). |
Опис: | Чернозуб Н. В. Структура фізкультурно-рекреаційних напрямків позаурочної діяльності школярів, які мають легку форму відставання в психічному розвитку : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / Н. В. Чернозуб , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1134 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернозуб Н..pdf | 327.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.