груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1216
Назва: Реалізація права громадян на звернення: міжнародний досвід та українська практика
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Стамат, Ю. С.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
звернення громадян
державне регулювання
скарга
петиція
електронне звернення
заява
клопотання
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено розкриттю особливостей реалізації права громадян на звернення в Україні та інших країнах світу. З’ясовано стан наукової розробки досліджуваної проблеми та визначити джерельну базу дослідження. Розкрито поняття та сутність права громадян на звернення, під яким варто розуміти самостійний комплексний правовий інститут, регламентований як на національному, так і міжнародному правозахисному рівні, на основі якого закріплюється право громадянина звертатися в усній або письмовій формі до державних органів і органів місцевого самоврядування з метою забезпечення захисту та реалізації своїх прав і законних інтересів. Обґрунтовано, що право громадян на звернення як комплексний правовий інститут засноване на принципі загального права на звернення, принципі свободи і добровільності звернення, принципі загальності, принципі рівноправності, принципі гласності, принципі рівної відповідальності, принципі підвідомчості. Проаналізовано особливості реалізації права громадян на звернення в країнах світу. З’ясовано, що більшості країн світу існує окремий закон, який регулює реалізацію права громадян на звернення. Такий закон, як правило, визнає, що право подання звернення реалізується індивідуально або колективно, у письмові, усній або електронній формі, також спеціальний закон встановлює вимоги до звернення та строки його розгляду органами влади. Також у роботі державне регулювання права громадян на звернення та особливості електронного звернення в Україні. У роботі визначено шляхи удосконалення роботи зі зверненнями громадян в органах державної влади України крізь призму світового досвіду: висвітлення в ЗМІ ті відповіді на звернення, що надійшли до органів державної влади, які мають яскраво виражений публічний інтерес або є суспільно значимими; налагодити роботу із зверненнями шляхом передачі не компетентним органом звернення до компетентного без залучення то цієї справи того, хто звернувся до органу влади (як це відбувається у Іспанії); створити умови для реалізації права на звернення шрифтом Брайля.
Опис: Стамат Ю. С. Реалізація права громадян на звернення: міжнародний досвід та українська практика : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Ю. С. Стамат , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 9 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1216
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат - Стамат.pdf406.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.