груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1221
Назва: Діяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ 1953-1965 років
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Іванова, З. Д.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
державні управлінські реформи
реформа освіти
політехнізація навчання
органи управління освітою
заклади та установи освіти
міська рада
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. В магістерської роботі теоретично розглянуто та практично проаналізовано діяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ початку 50-х – середини 60-х років. Розглянутостановище місцевих рад депутатів трудящих у системі державного управління початку 50-х – середини 60-х років. Встановлено передумови, що спричинили певну трансформацію суспільних цінностей, які зумовили зміну вимог суспільства до діяльності загальноосвітньої школи, та стали причиною перебудови усієї системи шкільної освіти, її політехнізації. Розкрито сутність освітньої реформи, яка полягала у перетворенні середньої десятирічної школи в одинадцятирічну і забезпеченні оволодіння учнями шкіл однією з масових робітничих професій. Встановлено, що одночасне проведення освітньої реформи та політехнізації освіти супроводжувалось певними труднощами у організації навчально-виховного процесу та його матеріально-технічного забезпечення. Встановлено, що у ранг державної політики як нормативна установка законодавчого характеру була введена мета всебічного виховання особистості, характерними рисами якої визначалися ідейно-партійні патріотичні якості. Зроблено висновок, що протягом 1953-1965 років процес перебудови системи середньої освіти мав як позитивні, так і негативні наслідки. Обґрунтовано, що позитивний досвід переважав над негативним і вартий використання в системі освіти у теперішній час. Визначено головні тенденції реформування шкільної освіти в контексті інтеграції України у європейський простір. Розроблено практичні рекомендації щодо реформування системи освіти в сучасних умовах на основі уроків 1950-60-х років.
Опис: Іванова З. Д. Діяльність Миколаївської міської ради в управління освітою в контексті державних управлінських реформ 1953-1965 років : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / З. Д. Іванова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1221
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АВТОРЕФЕРАТ_Іванова.pdf322.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.