груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1255
Назва: Удосконалення системи оцінки діяльності кадрів органу державної влади
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Антоневич, П. В.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
державний службовець
служба управління персоналом
оцінювання персоналу
службова діяльність
органи державної влади
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних засад комплексного оцінювання державної служби та СДДС, а також розробці рекомендацій для ОВ щодо практичного впровадження розробленого методологічного забезпечення комплексного оцінювання. У роботі розглядаються теоретичні підходи до управління людськими ресурсами у сфері публічного управління; проаналізовано зарубіжний досвід оцінювання діяльності керівників та спеціалістів держаної служби; з'ясовуються причини недоліків і проблем кадрової політики у сфері державного управління; визначаються особливості оцінювання діяльності керівників та спеціалістів державної служби; надано рекомендації щодо вдосконалення оцінювання діяльності служб управління персоналом на державній службі в Україні. Розгляд теоретичних підходів до управління людськими ресурсами у сфері публічного управління дає змогу говорити про те, що Україна отримала у спадок радянську систему управління персоналом, для якої характерними особливостями було те, що: доволі часто віддається перевага політичним пріоритетам. Проаналізовано можливості різних управлінських систем щодо принципів оцінювання ДС у сучасній моделі управління та визначено, що Україні потрібно робити перехід від моделі державного адміністрування до державного менеджменту, від забюрократизованої системи до сервісної держави. З’ясовано причини недоліків і проблем кадрової політики у сфері ДУ, які полягають ось у чому: відсутності відкритості та прозорості в СДДС; недотриманні принципів прийняття на ДС на основі здобутків і заслуг; незбалансованості системи оплати праці. Визначено особливості моделі оцінювання діяльності СУП ОВ та перспективи її удосконалення. Ця модель включає розрахунок складових оцінок за наступними напрямами: підбір персоналу (конкурс; якісний склад); плинність персоналу (керівники; спеціалісти; середній стаж); укомплектованість штату (вакансії; хвороба); професіоналізація персоналу (підвищення кваліфікації; стажування; рівень корумпованості (засуджені за корупційні дії; притягнуті до відповідальності) тощо. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення оцінювання діяльності служб управління персоналом на державній службі в Україні.
Опис: Антоневич П. В. Удосконалення системи оцінки діяльності кадрів органу державної влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / П. В. Антоневич , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 10 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1255
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антоневич Автореферат.pdf351.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.