Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1321
Назва: | Структурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 122 «Комп'ютерні науки» |
Автори: | Ахундов, В. Т. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота кафедра інтелектуальних інформаційних систем Кондратенко Юрій Пантелійович архітектура програмного забезпечення ігровий дизайн шаблони проектування програмна архітектура структурна оптимізація комп’ютерна гра візуально-інтерактивна система Unity технічний проект концепт-документ |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | В даній магістерській науковій роботі розглянуто завдання проектування архітектури програмного забезпечення, яка є достатньо розширюваною, щоб відповідати сучасним технологіям, досить гнучкою для розробки multiplayer role-play game (MRPG) ігор. Дана архітектура повинна забезпечити надійний фундамент для подальшого розвитку і, можливо, стане початком стандартизації взаємодії між компонентами, які використовуються в іграх. У першому розділі магістерської роботи розкривається поняття структури програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем, розглядаються принципи розробки ігрового дизайну, планування і проектування ігрової архітектури. Були сформовані актуальність, завдання, мета, об'єкт та предмет дослідження. У другому розділі розглянуті сучасні рішення питань оптимізації архітектури візуально-інтерактивних систем на прикладі успішних ігрових проектів, досліджені схожі концепції і дизайн, визначені базові поняття і принципи проектування дизайну і архітектури для складення проектної документації MRPG гри “Space Wader” з оптимізованою структурою. Третій розділ присвячено синтезу універсальних рішень для оптимізації структури комп’ютерної гри “Space Wader” шляхом визначення дизайну гри, вибору методології проектування і компонування технічного проекту. Четвертий розділ включає практичне завдання на тему ознайомлення з шаблонами проектування ієрархії ігрових сутностей, в результаті виконання якого, студент поглибить знання у сфері проектування структури кодової бази програмного забезпечення. П’ятий розділ містить результати дослідження в галузі охорони праці, в якому проведені розрахунки якості умов роботи на підприємстві, де була проведена переддипломна практика і представлені рекомендації щодо їх покращення. |
Опис: | Ахундов В. Т. Структурна оптимізація програмного забезпечення для створення візуально-інтерактивних систем : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 124 «Комп'ютерні науки» / В. Т. Ахундов , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 12 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/1321 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ахундов_Автореферат_601.pdf | 586.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.