груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1529
Назва: Підвищення якості муніципальних послуг в умовах децентралізації
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Чухарев, А. В.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
державні послуги
муніципальні послуги
адміністративні послуги
публічна служба
якість адміністративних послуг
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020 Визначено, що адміністративні послуги — це публічні (державні та муніципальні) послуги, що надаються органами виконавчої влади, виконавчими органами місцевого самоврядування та іншими уповноваженими суб'єктами, і надання яких пов'язане з реалізацією владних повноважень. Проаналізовано зарубіжний досвід, з точки зору імплементації в політику надання послуг, новітніх, електронних методів і технологій, що будуть сприяти підвищення якості їх надання й покращення взаємодії держави і громадянина. Доведено, що оцінка якості надання послуг є тим інструментом, який сприяє забезпеченню рівних прав і свобод громадян в процесі їх взаємовідносин з органами влади. Отже, без належної системи оцінки якості державних послуг їх надання є неефективним і не призводить у результаті до задоволення потреб громадян, а значить до реалізації їх прав. Обґрунтована ідея сервісного публічного управління, як інституції з надання публічних послуг. У «сервісній» організації управління домінуючим показником ефективності виступає спеціальний, наскрізний показник під назвою «задоволеність споживачів». Підкреслено, що досягнення високої якості надання послуг має стати одним із пріоритетних напрямків політики держави. Без ефективного вирішення проблем забезпечення доступності та якості надання послуг навряд чи можливий перехід від традиційної до соціального сервісної держави, що взаємодіє з суспільством на рівних, партнерських умовах. Зроблено висновок, що в перспективі розбудова України, як сервісної держави з надання публічних послуг – це автоматизація процедур надання послуг; впровадження сервісного підходу в систему публічного управління, що потрібує змін в законодавстві; підготовці фахівців для роботи в нових умовах; зміна принципів формування бюджету та перерозподіл частини управлінських функцій від влади до громадських структур, що потрібує зміни ціннісних парадигм розвитку суспільства та є основою для модернізації управління державою.
Опис: Чухарев А. В. Підвищення якості муніципальних послуг в умовах децентралізації : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / А. В. Чухарев , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 13 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1529
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Чухарев.pdf603.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.