груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Назва: Імідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі публічного управління та адміністрування
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Хусаінова, А. Г.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
імідж
державна влада
комунікативна компетентність
корупція
підвищення кваліфікації
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. Магістерська робота на тему: «Імідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі державного управління» має науково-дослідницький характер. В ній подається характеристика іміджу органів державного управління як одного з основних елементів довіри населення до влади, підкреслюються перспективи покращення комунікативної компетентності працівників органів державної влади та місцевого самоврядування як основи ефективного зв'язку між державою та інституціями громадянського суспільства, розкриваються проблеми неперервної освіти в галузі державного управління як ключового спрямування розвитку системи державно-управлінської освіти та проаналізовано особливості формування та перспективи покращення іміджу, розкриті соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі державного управління. Визначено, що в умовах модернізації державної служби для успішного досягнення поставленої мети, вирішення конкретної проблеми та встановлення міжособистісних ділових стосунків надзвичайно важливого значення набуває рівень комунікативної компетентності і комунікативної культури державних службовців. Встановлено, що саме ділова комунікація забезпечує ефективну реалізацію цілей управління, об'єднує людей в єдине суспільство, єдину країну, єдину громаду з єдиною владою, тобто мобілізує суспільство. Підкреслено, що метою розвитку ділового спілкування є – формування ефективних управлінських відносин у сфері державної служби. З’ясовано, що підвищення кваліфікації та комунікативної компетенції державних службовців є показником цивілізованості системи державної служби в цілому і державного управління зокрема. Відповідно вирішення проблем ефективності функціонування державного управління в сучасних умовах полягає у покращенні ділової комунікації державних службовців. Встановлено, що наразі одним з нових принципів державної кадрової політики є розвиток інституту компетентнісного наставництва.
Опис: Хусаінова А. Г. Імідж та соціально-психологічні фактори розвитку комунікативної компетентності фахівця у галузі публічного управління та адміністрування : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / А. Г. Хусаінова , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 10 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Хусаїнова.pdf429.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.