Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932
Назва: | Програмні модулі для створення коп’ютерної 2D гри на платфрмі Unity |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Автори: | Косенко, І. М. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота кафедра інженерії програмного забезпечення Коваленко Ігор Іванович гра-платформер 2D-гра Unity |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом є процес розробки desktop застосунку відеогри у жанрі платформер з використанням середовища розробки Unity Предметом є сучасні підходи та технології розробки ігрових застосунків. Метою є підвищення швидкості інтелектуальної реакції та розвинення логічного мислення гравців за рахунок розробки комп’ютерної 2D гри. Для досягнення поставленої мети виконано наступні завдання: 1) Проведено аналіз обраної предметної області. 2) Сформульовано задачі та специфікації вимог до програмного забезпечення. 3) Спроектовано застосунок уніфікованою мовою моделювання. 4) Проведено аналіз методів розробки відеоігор. 5) Розроблено концепції гри. 6) Розроблено набір адресних вимог до гри. 7) Написано програмний код. У вступі визначаються мета, об'єкт та предмет дослідження, розкривається актуальність дослідження за обраним напрямом обґрунтування основних проектних рішень, вказується його теоретична, практична значущість. У першому розділі роботи ставиться проблема і завдання дослідження, проводиться аналіз обраної предметної області та, на його основі, формулюється постановка задачі та специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі проєктується гра-платформер, завдяки уніфікованій мові моделювання UML створюються діаграми. У третьому розділі проводиться аналіз структури відеоігор та методів її розробки. Розробляється макет дизайну головного меню та інших вікон. Детально описуються функції кожної зі сторінок. Описується та обґрунтовується вибір технологій та середовищ для розробки. КРБ викладена на 60 сторінках, вона містить 3 розділи, 39 ілюстрацію, 5 таблиць, 30 джерел в переліку посилань. |
Опис: | Косенко І. М. Програмні модулі для створення коп’ютерної 2D гри на платфрмі Unity : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. М. Косенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Косенко.pdf | 384.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.