груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936
Назва: Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store
Інші назви: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Немченко, П. В.
Ключові слова: автореферат
бакалаврська робота
кафедра інженерії програмного забезпечення
Давиденко Євген Олександрович
гіперказуальна гра
рекламна кампанія
Google Play Store
трейлер гри
ігрова механіка
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є зменшення ризиків розповсюдження гри за рахунок коректно зробленого випуску гри у Google Play Store. Для досягнення визначеної мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. проаналізувати ринок мобільних ігрових застосунків та найуспішніших конкурентів; 2. розробити гіперказуальну гру; 3. розробити цікаві механіки, аби гравці не покидали грати в гру після першого запуску; 4. розробити архітектуру ігрового застосунку; 5. розробити монетизаційну модель; 6. зареєструвати аккаунт розробника Google Play; 7. зробити покрокову інструкцію випуску гри. Об’єктом роботи є процес розробки оптимальної стратегії випуску гіперказуальної гри. Предметом роботи є інструменти та інформаційні технології розробки ігрових застосунків. У першому розділі кваліфікаційної роботи описаний аналіз предметної області проекту. Був зроблений аналіз ринку ігрових застосунків, а також аналіз найуспішніших конкурентів. На основі цих аналізів була створена специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі кваліфікаційної роботи бакалавра описаний процес прототипування та розробки гри. Був пройдений процес від ідеї та макетів до перших версій гри, в які можна пограти. У третьому розділі роботи описана архітектура та монетизаційна модель ігрового застосунку. Було створено декілька діаграм, а саме: діаграма класів, діаграма потоку даних та схема монетизаційної моделі. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи наведено послідовність кроків технічного випуску гри у Google Play Market. Було пройдено шлях від створення облікового запису розробника до технічного випуску гри. У спеціальній частині з охорони праці був здійснений аналіз виробничого приміщення ТОВ «Мбайсікл». КРБ викладена на 56 сторінки, вона містить 4 розділи, 32 ілюстрації, 2 таблиці, 10 джерел в переліку посилань.
Опис: Немченко П. В. Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / П. В. Немченко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Немченко.pdf634.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.