Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936
Назва: | Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Автори: | Немченко, П. В. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота кафедра інженерії програмного забезпечення Давиденко Євген Олександрович гіперказуальна гра рекламна кампанія Google Play Store трейлер гри ігрова механіка |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи є зменшення ризиків розповсюдження гри за рахунок коректно зробленого випуску гри у Google Play Store. Для досягнення визначеної мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. проаналізувати ринок мобільних ігрових застосунків та найуспішніших конкурентів; 2. розробити гіперказуальну гру; 3. розробити цікаві механіки, аби гравці не покидали грати в гру після першого запуску; 4. розробити архітектуру ігрового застосунку; 5. розробити монетизаційну модель; 6. зареєструвати аккаунт розробника Google Play; 7. зробити покрокову інструкцію випуску гри. Об’єктом роботи є процес розробки оптимальної стратегії випуску гіперказуальної гри. Предметом роботи є інструменти та інформаційні технології розробки ігрових застосунків. У першому розділі кваліфікаційної роботи описаний аналіз предметної області проекту. Був зроблений аналіз ринку ігрових застосунків, а також аналіз найуспішніших конкурентів. На основі цих аналізів була створена специфікація вимог до програмного забезпечення. У другому розділі кваліфікаційної роботи бакалавра описаний процес прототипування та розробки гри. Був пройдений процес від ідеї та макетів до перших версій гри, в які можна пограти. У третьому розділі роботи описана архітектура та монетизаційна модель ігрового застосунку. Було створено декілька діаграм, а саме: діаграма класів, діаграма потоку даних та схема монетизаційної моделі. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи наведено послідовність кроків технічного випуску гри у Google Play Market. Було пройдено шлях від створення облікового запису розробника до технічного випуску гри. У спеціальній частині з охорони праці був здійснений аналіз виробничого приміщення ТОВ «Мбайсікл». КРБ викладена на 56 сторінки, вона містить 4 розділи, 32 ілюстрації, 2 таблиці, 10 джерел в переліку посилань. |
Опис: | Немченко П. В. Розробка та випуск гіперказуальної гри Google Play Store : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / П. В. Немченко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 15 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1936 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Немченко.pdf | 634.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.