груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Назва: Мобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелекту
Інші назви: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Сирота, В. В.
Ключові слова: автореферат
бакалаврська робота
кафедра інженерії програмного забезпечення
Горбань Гліб Валентинович.
штучний інтелект
машинне навчання
процедурна генерація
відеогра
Unity 3D
Android
C#
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є дослідження впливу автодидактичного штучного інтелекту на процес гри, переваги та недоліки його використання, зручність та складність його впровадження. Для цього потрібно використати бібліотеки, які надають інструменти для навчання моделей штучного інтелекту та розробити власні правила навчання. Робота складається із чотирьох розділів. У першому розділі описано все, що стосується сучасних ігор, ігрових механік, жанрів, класифікацій та ігрового процесу. У другому розділі описані загальні принципи роботи автодидактичного штучного інтелекту, машинного навчання та опис бібліотеки, що використовується, її можливості, принципи та алгоритми роботи. У третьому розділі описано процес створення моделей штучного інтелекту та методів їх навчання, а також подальше використання навчених моделей. У четвертому розділі проведено дослідження методів та засобів використання навчених моделей, описано процес розробки та наведено результат роботи. Результатом роботи є мобільна гра, яка завдяки штучному інтелекту буде відтворювати адаптивні рівні складності та генерувати унікальні ігрові події. Ця гра в першу чергу призначена для дослідження впливу штучного інтелекту на ігровий процес, та демонстрацій можливостей штучного інтелекту у відеоіграх. КРБ складається із вступу, трьох розділів, спеціальної частини та висновків. Загальний обсяг роботи складає ___ сторінки, вона містить ___ розділи, ___ ілюстрацій, ___ таблиці, ___ джерел в переліку посилань.
Опис: Сирота В. В. Мобільна гра з використанням автодидактичного штучного інтелекту : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. В. Сирота , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 13 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сирота_В.В. Автореферат.pdf410.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.