Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961
Назва: | СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , спеціальність 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» |
Автори: | Норенко, А.Ю. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота кафедра інтелектуальних інформаційних систем Кулаковська І. В. C# Unity штучний інтелект мобільна гра |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Бакалаврська кваліфікаційна робота на здобуття освітньої кваліфікації «бакалавр з комп’ютерних наук» в галузі знань 12 «Інформаційні технології» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв. Об'єктом роботи є процес розробки комп'ютерних ігор у середовищі розробки UNITY. В свою чергу предметом роботи є інструменти та засоби розробки мобільних ігор із використанням рушія UNITY. Мета роботи - створення мобільної гри з використанням штучного інтелекту за допомогою потужних та сучасних інструментів та монетизації продукту, який можна буде використовувати для задоволення потреб користувачів. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається положення та проаналізовано сферу мобільних додатків. Аналізується майбутній потенціал у сфері мобільних ігор. У другому розділі проведено вибір інструментарію розробки, тобто вибрано мову програмування, середовище розробки, та ігровий двигун, аналіз відомостей про які сприяв побудові загальної картини підходу до розробки додатку. У третьому розділі проведено проектування системи, розробка інформаційної системи; висновків, списку використаних джерел та додатків. В результаті власний ігровий продукт, який представляє собою шахову гру. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 76 сторінок, 13 рисунків, 3 таблиці, 20 використаних джерел та 2 додатки. |
Опис: | Норенко А. Ю. СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОЇ ГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СЕРЕДОВИЩІ UNITY 3D : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / А. Ю. Норенко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 14 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат 401 Норенко Андрій Юрійович.pdf | 137.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.