Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2033
Назва: | Забезпечення доступу до публічної інформації на прикладі Миколаївського окружного адміністративного суду |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" |
Автори: | Аленіна, М.А. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота публічне управління та адміністрування публічна інформація відкритість прозорість звернення громадян Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2021. У кваліфікаційній роботі висвітлено важливі для української державності питання забезпечення прав громадян на інформацію як елементу принципу відкритості діяльності органів публічної влади. В результаті дослідження зроблено наступні висновки. Визначено, що в основі діяльності органів публічної влади демократичної країни знаходяться принципи інформаційної відкритості, зрозумілості, залучення громадянського суспільства та підзвітності. Сама відкритість органів публічної влади базується на двосторонніх зв’язках між владою та суспільством. Такий вид взаємодії ґрунтується на принципах залежності та підзвітності влади перед громадянським суспільством. Тільки свобода отримання та обміну інформацією між владними структурами та інститутами громадянського суспільства може забезпечити ефективне публічне управління. Встановлено, що в Україні на сьогоднішній день функціонує достатня кількість нормативно-правових актів, що регламентують доступ до публічної інформації та право громадян на звернення. Це дозволяє забезпечувати відкритість органів публічної влади та звітування перед громадськістю щодо їх діяльності. В той самий час оприлюднення публічної інформації не завжди має систематичний та оперативний характер, до того ж, як свідчить практика, органи влади не завжди використовують усі можливі канали поширення інформації. Наприклад, часто є мінімальним поширення інформації через ЗМІ, Інтернет-сторінки не завжди мають зрозумілу структуру, а інформація на них може з’являтись неоперативно. Такий канал комунікації, як соціальні мережі, більшістю органів влади або не використовується, або майже не використовується. На основі дослідження досвіду демократичних країн із забезпечення доступу до публічної інформації зроблено висновок, що рівень розвитку держави у значній мірі залежить від рівня інформаційної відкритості влади та забезпечення вільного доступу до публічної інформації. Доступ до інформації дозволяє не лише підвищити рівень відкритості владних органів, а й призводить до підвищення рівня демократії, а також є інструментом впливу суспільного думки рішення, прийняті виконавчими органами. Забезпечення доступу до інформації дозволяє реалізовувати механізми громадського контролю за діяльністю органів публічної влади, знижує рівень корупції (через підвищення прозорості діяльності органів публічної влади). |
Опис: | Аленіна М.А. Забезпечення доступу до публічної інформації на прикладі Миколаївського окружного адміністративного суду : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / М. А. Аленіна, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 12 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2033 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут державного управління |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
!Автореферт Аленіна.pdf | 284.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.