груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2215
Назва: Товарна політика підприємств сфери туристичних послуг та обгрунтування підвищення її ефективності
Інші назви: магістерськa дисертацїя на здобуття освітнього ступеня «магістр», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Ніколаєнко, Т. І.
Ключові слова: Кафедра економіки та підприємництва
магістерська робота
Кузьменко О. Б.
товарна політика
туристичний продукт
туристичний напрямок,
асортимент
туризм
конкуренція
туристична фірма
реклама
просування
ефективність
прибуток
ууправління товарною політикою
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра присвячена теоретико-методичним основам формування та реалізації товарної політика у сфері туристичних послуг. Визначено та проаналізовано стан туристичної галузі у місті Миколаєві, в Україні та в світі. Досліджено стан діяльності туристичних підприємств «ANEX Tour» та «Join UP» , що дало змогу розробити напрями та рекомендація для підвищення ефективності функціонування товарної політики та діяльності загалом.
Опис: Ніколаєнко Т. І. Товарна політика підприємств сфери туристичних послуг та обґрунтування підвищення : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / А. А. Ішкуватова ; ЧНУ ім. Петра Могили. ‒ Миколаїв, 2022. - 113 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2215
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ Ніколаєнко Т.І._615Мгр.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.