груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362
Назва: Формування 3D-моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелекту
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Чепара, І. В.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
бакалаврська робота
Гожий О. П.
відеогра
штучний інтелект
3D моделювання
Unity
Blender
занурення
нейронні мережі
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Об’єкт роботи – методи побудови 3D моделі засобами штучного інтелекту. Предмет роботи – програма для генерації 3D моделі за допомогою штучного інтелекту на основі зовнішніх даних людини, використовуючи 2D зображення. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є репрезентація гравця у відеогрі за допомогою створення його аватару, який має з ним зовнішню схожість. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі представлені аналіз розвитку відеоігор з метою встановлення появи потреби у «зануренні» гравців та аналіз самого занурення з метою дослідження чому і як воно впливає на ігровий досвід. У другому розділі було проаналізовано вплив машинного навчання на відеоігри, які технології машинного навчання використовуються, які задачі вони вирішують та було досліджено вплив машинного навчання на 3D моделювання, які алгоритми використовуються, проблеми 3D моделювання та машинного навчання. У третьому розділі були проаналізовані найпопулярніші технології для розробки відеоігор та моделювання 3D. За допомогою порівняння сильних та слабких сторін кожної технології, було прийнято рішення обрати Unity як ігровий движок та Blender як 3D редактор.
Опис: Чепара І. В. Формування 3D ‒ моделі для ігрового застосунку засобами штучного інтелекту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / І. В. Чепара ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2362
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401 Чепара Іван Васильович.pdf3.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.