груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Назва: Інформаційний портал організації дистанційного навчання
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Дмитриченко, І. С.
Ключові слова: Кафедра інженерії програмного забезпечення
бакалаврська робота
Дворецький М. Л.
інформаційний портал
дистанційна освіта
Php Yii2
SQL
MySQL
СКБД.
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню аналогів та розробці інформаційного порталу для організації дистанційного навчання. Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес організації дистанційного навчання. Предмет роботи – засоби інтеграції набору різних програмних засобів організації дистанційного навчання. Мета кваліфікаційної роботи полягає у підвищенні зручності навчального процесу в умовах дистанційної форми навчання шляхом розробки інформаційного порталу для інтеграції набору різних програмних засобів організації дистанційного навчання. Практичне значення інформаційного порталу полягає у можливості його використання в освітніх закладах для забезпечення якісної дистанційної освіти. Кваліфікаційна робота складається з фахового розділу та спеціальної частини з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох фахових розділів, висновків, додатків, спеціального розділу з охорони праці та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, предмет та об’єкт роботи та проводиться короткий огляд поставленої задачі. У першому розділі проводиться аналіз предметної області, а саме визначається поняття інформаційного порталу, способи використання інформаційних порталів у освітньому процесі. Також аналізуються наявні аналоги системи, розробляється технічне завдання та наводиться специфікація вимог. У другому розділі проводиться аналіз засобів розробки застосунку. З’ясовуються етапи розробки вебзастосунків. Наводиться архітектурний шаблон Також аналізуються наявні фреймворки та робиться вибір, який саме краще використовувати для розробки порталу організації дистанційного навчання. На основі обраного фрейморку проводиться аналіз та вибір СКБД. У третьому розділі наведений процес проєктування системи. Наводяться сценарії використання системи та діаграму прецедентів. Також показано макети інтерфейсу вебзастосунку. Далі наведено діаграму класів, схему БД, діаграми станів, діяльності та розгортання для кращого розуміння внутрішньої архітектури застосунку. У четвертому розділі проводиться опис розробки системи. Наводиться процес розробки БД. Далі показано основні сторінки системи. Також показано інтеграцію різних джерел у проєкті та реалізацію інтерактивного розкладу. В кінці наведено тестування системи та його успішні результати.
Опис: Дмитриченко І. С. Інформаційний портал організації дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. С. Дмитриченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 124 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2500
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Дмитриченко І.С. група 408.pdf7.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.