груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Назва: Формування та підвищення ефективності використання кадрового потенціалу підприємств поштового зв’язку
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Кузьмішина, А.
Ключові слова: кафедра економіки та підприємництва
Євчук Л. А.
плинність кадрів
кадровий потенціал
розвиток кадрів
ефективність
продуктивність
персонал
оплата праці
personnel turnover
personnel potential
personnel development
efficiency
productivity
personnel
remuneration
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Ефективність роботи підприємства залежить від використання кадрового потенціалу. Власники підприємств, усвідомлюючи важливість кадрового забезпечення, створюють інфраструктуру підготовки кадрів, яка була б здатна задовольнити потреби підприємства, сформувати та розвинути ефективний кадровий потенціал для вирішення завдань, що постають перед підприємством. Плинність кадрів – це вкрай важлива сучасна проблема для підприємства, яка полягає в підвищеній кількості звільненого персоналу за власною ініціативою. Метою роботи є надання практичних рекомендацій щодо зниження рівня плинності кадрів АТ «Укрпошта». На основі емпіричного аналізу визначено наслідки проблеми плинності кадрів в АТ «Укрпошта» та її причини: нерівномірне навантаження протягом робочого дня, що призводить до великої завантаженості роботою при низькій оплаті праці; розмір зарплати, який передбачений штатним розписом, що призводить до низького рівня заробітної плати рядових співробітників; керівні посади в АТ «Укрпошта» займають одні й ті самі особи протягом довгого періоду, це призводить до повільного кар’єрного зростання. Для проведення емпіричного аналізу використовувалися фінансові звіти АТ «Укрпошта», дані проведених опитувань працівників, дані внутрішньої звітності підприємства. В результаті виявлено, що підприємству слід забезпечити зниження завантаженості рядових співробітників протягом дня, а також здійснити впровадження практики зміни виду діяльності співробітників протягом дня; забезпечити збільшення заробітної плати рядових працівників до рівня, який близький до середньої заробітної плати в Україні, а також здійснити впровадження більшого відсотку премій в структурі витрат на оплату праці, і крім цього – змінити штатний розпис підприємства шляхом зміни фіксованої заробітної плати на плаваючу, яка б більше залежала від внеску співробітника в загальний результат; здійснити впровадження ротації на керівних посадах раз на 3 роки, а також переведення найбільш успішних працівників до інших відділень, де є вакансія на вищу посаду. Це дозволить підвищити рівень ефективності використання кадрового потенціалу АТ «Укрпошта» та збільшити прибутковість діяльності підприємства. The efficiency of the enterprise depends on the use of personnel potential. Company owners, realizing the importance of staffing, create a personnel training infrastructure that would be able to meet the needs of the company, to form and develop effective personnel potential to solve the tasks facing the company. Personnel turnover is an extremely important modern problem for the enterprise, which consists in the increased number of dismissed personnel on their own initiative. The purpose of the work is to provide practical recommendations on reducing the turnover rate of JSC «Ukrposhta». On the basis of empirical analysis, the consequences of the problem of staff turnover in JSC «Ukrposhta» and its causes were determined: uneven workload during the working day, which leads to a heavy workload with low pay; the amount of salary, which is provided for in the staff list, which leads to a low level of wages of ordinary employees; management positions in JSC «Ukrposhta» are occupied by the same persons for a long period, this leads to slow career growth. Financial reports of JSC «Ukrposhta», data from employee surveys, and data from the company’s internal reporting were used for the empirical analysis. As a result, it was found that the enterprise should ensure a reduction in the workload of ordinary employees during the day, as well as implement the practice of changing the type of activity of employees during the day; to ensure an increase in the wages of ordinary workers to a level that is close to the average wage in Ukraine, as well as to implement a higher percentage of bonuses in the structure of labor costs, and in addition – to change the company’s staff list by changing the fixed wage to a floating one, which would depended more on the employee’s contribution to the overall result; implement rotation in management positions once every 3 years, as well as transfer the most successful employees to other departments where there is a vacancy for a higher position. This will make it possible to increase the level of efficiency in the use of personnel potential of JSC «Ukrposhta» and increase the profitability of the enterprise.
Опис: Кузьмішина А. Формування та підвищення ефективності використання кадрового потенціалу підприємств поштового зв’язку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр», спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / А. Кузьмішина ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2023. - 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дипломна робота Кузьмішина А. 615м.pdf1.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.