груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Назва: Комп'ютерна 3D гра з процедурною генерацією ігрового середовища ваги
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Яшников, Д. В.
Ключові слова: кафедра інженерії програмного забезпечення
Кандиба І. О.
розробка ігор
процедурна генерація
Blueprint
Unreal Engine
ігровий продукт
HUD
game development
procedural generation
Blueprint
Unreal Engine
game product
HUD
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – покращення ігрового процесу за рахунок процедурної генерації ігрового середовища шляхом використання системи Blueprint. Завдання: аналіз предметної галузі, дослідження алгоритмів процедурної генерації ігрового контенту, моделювання та проєктування гри, розробка комп’ютерної 3D гри з процедурною генерацією, тестування гри, дослідження результатів застосування процедурної генерації ігрового середовища. Об'єктом дослідження є процес процедурної генерації ігрового середовища. Предметом дослідження є технологія Blueprint в Unreal Engine 4 у якості ігрового рушія для 3D комп'ютерної гри з процедурною генерацією ігрового середовища. У вступі розкривається актуальність використання процедурної генерації, програмного рушія Unreal Engine та системи Blueprint, ставиться проблема, мета і завдання дослідження, визначаються об'єкт та предмет дослідження. У першому розділі роботи проводиться системний аналіз обраної предметної області та, на його основі, формулюється постановка завдань та специфікація вимог до гри. У другому розділі описується моделювання та проєктування гри. У третьому розділі описується реалізація процедурної генерації, освітлення, робота з ландашфтом та ігровим середовищем. У четвертому розділі описується реалізація гри, а саме: атаки персонажів, система досвіду та рівнів, зберігання гри, робота з ефектами та анімаціями та тестування продуктивності гри. У висновках проводиться аналіз роботи та отриманих результатів. У спеціальній частині з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях описано техніку безпеки при роботі в приміщеннях із комп’ютерним обладнанням. КРМ викладена на 83 сторінки, вона містить 4 розділи, 95 ілюстрацій, 1 таблицю, 25 джерел в переліку посилань. The goal of the work is to improve the game process due to the procedural generation of the game environment by using the Blueprint system. Tasks: analysis of the subject area, research of algorithms for the procedural generation of game content, modeling and design of the game, development of a computer 3D game with procedural generation, game testing, research of the results of the application of the procedural generation of the game environment. The object of research is the process of procedural generation of the game environment. The subject of the study is Blueprint technology in Unreal Engine 4 as a game engine for a 3D computer game with procedural generation of the game environment. The introduction reveals the relevance of using procedural generation, Unreal Engine and the Blueprint system, sets the problem, goal and task of the research, defines the object and subject of the research. In the first section of the work, a systematic analysis of the selected subject area is carried out and, on its basis, the statement of the problem and the specification of the requirements for the game are formulated. The second chapter describes the modeling and design of the game. The third chapter describes the implementation of procedural generation, lighting, working with the landscape and game environment. The fourth chapter describes the implementation of the game, namely: character attacks, the experience and level system, saving the game, working with effects and animations, and testing the performance of the game. In the conclusions, an analysis of the work and the obtained results is carried out. The special part on occupational health and safety in emergency situations describes safety techniques when working in premises with computer equipment. MQW is laid out on 83 pages, it contains 4 sections, 95 illustrations, 1 table, 25 sources in the list of links.
Опис: Яшников Д. В. Комп'ютерна 3D гра з процедурною генерацією ігрового середовища ваги : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Д. В. Яшников ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2023. - 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яшников.pdf7.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.