груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/261
Назва: Управління якістю послуг поштово-логістичних компаній (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 073 «Менеджмент»
Автори: Рудак, О.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
Кафедра економічних наук
Григор'єва Л. І.
якість
показники
поштово-логістичні послуги
управління
якість послуг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент», ОПП «Якість, стандартизація та сертифікація». – ЧНУ імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Магістерська робота присвячена аналізу шляхів підвищення якості поштово-логістичних послуг через бурхливий розвиток поштово-логістичних компаній в Україні. Мета роботи полягали в обгрунтуванні розроблення шляхів підвищення рівня якості послуг поштово-логістичних компаній. Поставлено експеримент із визначення споживчих пріоритетів для клієнтів ТОВ «Нова пошта» методом «таємного клієнта» і соціального опитування. Також використано метод електронного опитування споживачів через sms-повідомлення після здійснення покупцем оплати послуги, а також матеріали вибіркового опитування споживачів у деяких відділеннях підприємства у м. Миколаєві. Встановлено послуги для базового рівня якості поштово-логістичного сервісу. Характеристиками базового рівня якості виступають доступність, функціональність, надійність і задоволеність. Визначено важливість додаткових послуг ТОВ «Нова пошта»: обслуговування E-commerce – доставка Інтернет-замовлень; послуги з електронного грошового переказу через каси ForPost; послуги фулфілмента. Побудовано дерево інтегральної якості поштово-логістичних послуг ТОВ «Нова пошта». Побудовано діаграми Ісікаві базового і додаткового рівнів якості послуг ТОВ «Нова пошта». Показано, що високі темпи зростання попиту на послуги ТОВ «Нова пошта» також забезпечується втіленням системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015. Робота компанії «Нова Пошта» ґрунтується на п’яти принципах: якість — сервіс — персонал — розвиток — ефективність. Впровадження цих постулатів на практиці дозволило Компанії стати безумовним лідером на ринку експрес -доставки. Ключовою концепцією політики у сфері якості є безперервне вдосконалення і оптимізація бізнес-процесів
Опис: Рудак О. Управління якістю послуг поштово-логістичних компаній (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА») : автореф. дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. Рудак ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2019. – 17 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/261
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудак_аref.pdf547.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.