груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2620
Назва: Обґрунтування стратегії ведення бізнесу в сфері роздрібної торгівлі
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Селіщева, М. О.
Ключові слова: кафедра економіки та підприємництва
Горобченко О. А.
роздрібна торгівля
стратегія
бізнес
підприємство
потенціал
фінансова стійкість
управління
ліквідність
рентабельність
конкурентоспроможність
retail trade
strategy
business
enterprise
potential
financial stability
management
liquidity
profitability
competitiveness
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Одним з поштовхів до пришвидшення зростання внутрішньо-ринкової конкуренції, особливо в сучасних тенденцій розвитку економіки України, стала у першу чергу сфера торгівлі, оскільки в цій формі ведення бізнесу спостерігається одна найвищих динамік. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та оцінку сучасних стратегій ведення бізнесу підприємствами роздрібної торгівлі. У магістерському дослідженні розкриті і класифіковані сучасні бізнес-стратегії підприємства, проаналізовано сутність та типи поняття «стратегія підприємства» і аспекти організації формування стратегії у бізнес-просторі. На основі методології дослідження ведення бізнесу роздрібної торговельної діяльності проведено емпіричний аналіз та оцінку стратегічного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі, у тому числі ТОВ «Кворум-Нафта» за допомогою аналізу структури його активів та пасивів, розрахунку коефіцієнтів рентабельності і ліквідності, обчислення основних коефіцієнтів фінансової стійкості. Отримані результати емпіричного аналізу стали основою для надання рекомендацій та пропозицій щодо поліпшення стратегічного планування, що дозволить покращити рівень платоспроможності та фінансової стійкості підприємства на ринку, а також маркетингові заходи для приваблення більшої кількості клієнтів та підвищення рейтингу підприємства One of the impetuses for accelerating the growth of intra-market competition, especially in the current trends of Ukraine's economy, was primarily the trade sector, as this form of business has one of the highest dynamics. The purpose of the qualification work is to study and evaluate modern business strategies of retailers. The master's research reveals and classifies modern business strategies of the enterprise, analyzes the essence and types of the concept of "enterprise strategy" and aspects of the organization of strategy formation in the business space. Based on the methodology for studying the business of retail trade activities, an empirical analysis and evaluation of the strategic potential of retail enterprises, including LLC "Quorum-Nafta", was carried out by analyzing the structure of its assets and liabilities, calculating profitability and liquidity ratios, calculating the main financial stability ratios. The obtained results of the empirical analysis became the basis for providing recommendations and proposals for improving strategic planning, which will improve the level of solvency and financial stability of the enterprise in the market, as well as marketing activities to attract more customers and improve the rating of the enterprise.
Опис: Селіщева М. О. Обґрунтування стратегії ведення бізнесу в сфері роздрібної торгівлі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / М. О. Селіщева ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 94 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2620
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селіщева М.О..pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.