груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Назва: Управління підприємством в кризових умовах
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Жаховський, С. С.
Ключові слова: кафедра менеджменту
Дранус Л. С.
криза
управління підприємством
адаптація
план безперервності бізнесу
організаційна стійкість
управлінське рішення
crisis
enterprise management
adaptation
business continuity plan
organizational sustainability
management decision
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним основам поняття управлінського рішення під час неочікуваних та несприятливих подій, та практичним питанням управління підприємством в умовах кризи. Удосконалено поняття «управління підприємством під час кризи» та систематизовано різні погляди на визначення кризових явищ, а також класифіковано їхні види. Виявлено важливість швидкого прийняття управлінських рішень в умовах глобальної нестабільності, кращого розуміння оновлених потреб покупців в часи невизначеності та необхідність у сприянні купівлі продукції компанії, шляхом надання покупцям більше позитивних стимулів до придбання товарів. За допомогою SWOT-аналізу були визначені сильні, слабкі сторони, загрози та можливості компанії в новому зовнішньому середовищі, що знаходиться під впливом потужних кризових явищ, а також, за допомогою визначення основних фінансових показників та коефіцієнтів, було досліджено та проаналізовано вплив кризових подій на фінансовий стан провідних підприємств фармацевтичної галузі. The qualification work is devoted to the theoretical and methodological foundations of the concept of management decision during unexpected and unfavorable events, and practical issues of enterprise management in a crisis. The concept of "enterprise management during a crisis" is improved and different views on the definition of crisis phenomena are systematized, and their types are classified. The importance of rapid management decision-making in the context of global instability, a better understanding of the updated needs of customers in times of uncertainty, and the need to promote the purchase of the company's products by providing customers with more positive incentives to purchase goods are identified. Using the SWOT analysis, the strengths, weaknesses, threats and opportunities of the company in the new external environment, which is under the influence of powerful crisis phenomena, were identified, and by determining the main financial indicators and ratios, the impact of crisis events on the financial condition of leading enterprises in the pharmaceutical industry was investigated and analyzed.
Опис: Жаховський С. С. Управління підприємством в кризових умовах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / С. С. Жаховський ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 107 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жаховський.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.