Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689
Title: | Система дистанційного навчання факультативним курсам з розробки ar фільтрів |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» |
Authors: | Бубнова, Д. В. |
Keywords: | кафедра інтелектуальних інформаційних систем Козлов О. В. AR доповнена реальність система дистанційного навчання факультативний курс augmented reality distance learning system optional course |
Issue Date: | Feb-2023 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Актуальність теми полягає в великому попиті на курси, які навчають навичкам і знанням, необхідним для створення фільтрів AR. Щоб задовольнити цей попит, ця система дистанційного навчання розроблена, щоб надати студентам комплексну освіту щодо розробки фільтрів AR, зокрема за допомогою Meta Spark Studio. Об’єктом дослідження є процеси дистанційного навчання. Предметом дослідження є технології доповненої реальності для дистанційного навчання. Метою роботи є надання можливостей дистанційного оволодіння факультативними курсами, зокрема матеріалом, необхідними для створення привабливих, інтерактивних фільтрів доповненої реальності в різних галузях. Метою цієї системи дистанційного навчання для факультативних курсів із розробки фільтрів AR є надання людям всебічної освіти щодо розробки фільтрів AR, зокрема за допомогою Meta Spark Studio. В результаті виконання роботи було досліджено літературу щодо створення системи дистанційного навчання, як працює та реалізовано технологію доповненої реальності. Створено дистанційний факультативний курс. Дана робота складається з п’яти розділів. Розділи відповідно присвячені: аналізу предметної області, досліджено технології й методи, використаним у магістерській роботі, проектуванню системи дистанційного навчання факультативним курсам з розробки AR фільтрів, аналізу результатів використання фільтрів, охороні праці, методичній частині магістерської роботи. Загальний обсяг роботи – 93 сторінки. Магістерська кваліфікаційна робота містить 47 рисунків, 9 таблиць і посилання на 45 літературних джерел. The relevance of the topic lies in the high demand for courses that teach the skills and knowledge needed to create AR filters. To meet this demand, this distance learning system is designed to provide students with a comprehensive education in AR filter development, specifically using Meta Spark Studio. The object of research is distance learning processes. The subject of research is augmented reality technologies for distance learning. The aim of the work is to provide opportunities for distance learning of optional courses, in particular, the material necessary for creating attractive, interactive filters of augmented reality in various fields. The goal of this distance learning system for AR filter design electives is to provide people with a comprehensive education in AR filter design, specifically using Meta Spark Studio. As a result of the work, the literature on the creation of a distance learning system, how augmented reality technology works and is implemented was studied. A distance optional course has been created. This work consists of five sections. The chapters are respectively dedicated to: analysis of the subject area, researched technologies and methods used in the master's work, design of a distance learning system for optional courses on the development of AR filters, analysis of the results of the use of filters, labor protection, methodical part of the master's work. The total volume of work is 93 pages. |
Description: | Бубнова Д. В. Система дистанційного навчання факультативним курсам з розробки ar фільтрів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» / Д. В. Бубнова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 64 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2689 |
Appears in Collections: | Факультет комп'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бубнова.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.