груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2692
Назва: Інтелектуальні компоненти системи-емулятора для комп’ютерної гри в гольф
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз»
Автори: Жигалкін, І. О.
Ключові слова: кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Калініна І. О.
інтелектуальні компоненти
структура системи-емулятора
система рекомендацій
архітектура проєкту
intelligent components
emulator system structure
recommendation system
project architecture
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Актуальність роботи обумовлена тим що на сьогоднішній день розвиток наукових та технічних досягнень дозволяє розширити задачі емуляторів спорту та використовувати інтелектуальні інформаційні системи для зчитування та аналізу даних користувача й створювати інструменти для аналізу показників гравця, надання рекомендацій щодо його гри тощо. Об’єктом дослідження є процес збору й обробки даних за допомогою інтелектуальних компонентів що застосовуються в іграх-емуляторах гольфу. Предметом дослідження є методи збору та аналізу інформації компонентами системи гри-емулятора у гольф та їх тестування за допомогою методів математичної статистики та експертних оцінок. В результаті виконання роботи було створено компоненти системи емулятору гри у гольф та проаналізовано вили взаємодії основних Метою даної роботи є підвищення якості комп’ютерної гри в гольф за рахунок системного використання інтелектуальних компонентів. Метою роботи є дослідження можливості та ефективність використання інтелектуальних інформаційних систем – компонентів у комп’ютерній грі-емуляторі гольфу, розробка архітектури проєкту для створення уніфікованих бібліотек API яке може використовуватись при розробці емуляторів спорту. В роботі ставиться за мету розробити інтелектуальні системи-інструменти для аналізу даних гравця, надання рекомендацій й інтегрування таких систем з загальною архітектурою проєкту, розробка клієнт-серверної архітектури проєкту для збору й аналізу даних, що надходять від користувача та визначення можливості використання такої інформації у якості навчального матеріалу для рекомендаційної системи. Було розроблено систему зчитування даних удару гравця за допомогою різних типів контролерів. Робота викладена на 139 листах, містить 5 розділів. Робота має наступні розділи:  вивчення сучасного стану застосування інтелектуальних інформаційних систем у додатках емуляторах гольфу.В першому розділі проведено аналіз сучасних ігор емуляторів гольфу та компонентів систем, які в них використовуються;  впровадження систем інтелектуального аналізу удару гравця у грі емуляторі гольфу. В другому розділі були проаналізовані й розроблені компоненти систем – інструменти, для проведення аналізу дій гравця та висунення базових рекомендацій щодо техніки гри користувача;  розроблення архітектури проєкту системи-емулятора для комп’ютерної гри у гольф. Третій розділ надає аналіз щодо архітектури проєкту та використання залежностей та зв’язаності проєкту, проаналізовано можливість створення гнучкої структури компонентів гри емулятора у гольф;  у четвертому розділі визначена розробка лабораторної роботи з дисципліни «Модулювання ризиків у соціально-економічних системах». Лабораторна робота надає теоретичні й практичні навички використання моделі Леонтьєва у багатогалузевій економіці. Було сформоване завдання для студентів з варіантами його виконання;  охорона праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях П’ятий розділ характеризує правові засади щодо охорони праці та убезпечення працівників компанії. Було розглянуто приклад взаємодії кадрового персоналу з працівниками при роботі в офісі та онлайн. В роботі містяться 54 рисунки, 17 таблиць, 6 додатків, 43 джерела. The relevance of the work is due to the fact that today's development of scientific and technical achievements allows expanding the tasks of sports emulators and using intelligent information systems for reading and analyzing user data and creating tools for analyzing the player's performance, providing recommendations for his game, etc. The object of research is the process of data collection and processing with the help of intelligent components used in golf simulator games. The subject of the research is the methods of collecting and analyzing information by the components of the golf emulator game system and their testing using the methods of mathematical statistics and expert evaluations. As a result of the work, the components of the golf game emulator system were created and the interactions of the main ones were analyzed. The purpose of this work is to improve the quality of the computer golf game due to the systematic use of intelligent components. The purpose of the work is to investigate the possibility and effectiveness of using intelligent information systems - components in a computer game-golf emulator, to develop project architecture for the creation of unified API libraries that can be used in the development of sports emulators. The thesis aims to develop intelligent systems-tools for analyzing player data, providing recommendations and integrating such systems with the overall project architecture, developing a client-server architecture of the project for collecting and analyzing data received from the user and determining the possibility of using such information in the quality of educational material for the recommender system. As a result of the work, the components of the golf game emulator system were created and the interaction of the main logic components with the main game module was analyzed. A system was developed to read the player's shot data using different types of controllers. The thesis is laid out on 139 sheets, contains 5 sections. The work has the following sections:  study of the current state of application of intelligent information systems in golf emulator applications. In the first section, an analysis of modern golf emulator games and system components used in them is carried out;  implementation of systems of intellectual analysis of the player's shot in the golf emulator game. In the second section, system components were analyzed and developed - tools for analyzing the player's actions and making basic recommendations regarding the user's game technique;  development of the project architecture of the emulator system for the computer game of golf. The third section provides an analysis of the project architecture and the use of project dependencies and connectivity, the possibility of creating a flexible structure of golf emulator game components is analyzed;  the fourth section is development of laboratory work on the discipline "Modulation of risks in socio-economic systems". Laboratory work provides theoretical and practical skills in using the Leontiev model in a multi-sector economy. A task was created for students with options for its implementation;  occupational health and safety in emergency situations The fifth section describes the legal principles regarding occupational health and safety of the company's employees. An example of the interaction of HR personnel with employees during work in the office and online was considered. The work contains 45 images, 17 tables, 7 appendices, and 43 sources.
Опис: Жигалкін І. О. Інтелектуальні компоненти системи-емулятора для комп’ютерної гри в гольф : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 124 «Системний аналіз» / І. О. Жигалкін ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 139 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2692
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жигалкін.pdf2.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.