груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2696
Назва: Формування риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчання
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Автори: Давиденко, Я. К.
Ключові слова: кафедра української філології та міжкультурної комунікації
Денищич Т. А.
дистанційна освіта
риторична компетентність
дистaнцiйнe нaвчaння
технології навчання
комунікація
риторика
distance education
rhetorical competence
distance learning
learning technologies
communication
rhetoric
Дата публікації: лют-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі обґрунтовано систему роботи з розвитку риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчання. Розкрито роль риторичної компетентності у формуванні професійного образу майбутніх фахівців з історії. Розроблено систему вправ і завдань з використанням технологій дистанційного навчання для студентів-істориків. Описано хід та результати констатувального та формувального експериментів. Виявлено, що рівень володіння риторичною компетентністю підвищиться, якщо розвиток риторичної компетентності студентів-істориків здійснювати з використанням технологій дистанційного навчання; ураховувати психологічні та психолінгвістичні чинники формування риторичної компетентності студентів; раціонально поєднувати інноваційні методи, прийоми та засоби дистанційного навчання, що активізуватимуть пізнавальну діяльність студентів; використовувати розроблену систему вправ і завдань, що забезпечить комплексне та поетапне формування риторичної компетентності. Підсумовується, що розвиток риторичної компетентності буде ефективним, якщо здійснюватиметься на основі сучасних платформ для дистанційного навчання з використанням інноваційних прийомів. The thesis substantiates the system of work on the development of rhetorical competence of future historians using distance learning technologies. The role of rhetorical competence in the formation of the professional image of future history specialists is revealed. The system of exercises and tasks using distance learning technologies for students of history is developed. The process and results of the stating and formative experiments are described. It has been found that the level of rhetorical competence will increase if the development of rhetorical competence of history students is carried out using distance learning technologies; psychological and psycholinguistic factors of formation of students' rhetorical competence are taken into account; innovative methods, techniques and means of distance learning are rationally combined to activate students' cognitive activity; the developed system of exercises and tasks is used to ensure comprehensive and gradual formation of rhetorical competence. It is summarized that the development of rhetorical competence will be effective if it is carried out on the basis of modern platforms for distance learning using innovative techniques.
Опис: Давиденко Я. К. Формування риторичної компетентності майбутніх істориків з використанням технологій дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / Я. К. Давиденко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 119 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2696
Розташовується у зібраннях:Факультет філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давиденко.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.