груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2820
Назва: Електронний документообіг в органах влади
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування»
Автори: Демираки, А. П.
Ключові слова: кафедра публічного управління та адміністрування
Бондар Г. Л.
електронний документообіг
система електронного документообігу
електронне врядування
органи влади
нормативно-правова база
інформаційно-телекомунікаційні технології
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню процесів запровадження системи електронного документообігу в органах влади. Електронний документообіг є наріжним каменем електронного урядування та має істотні переваги порівняно з класичним, паперовим документообігом. Запровадження електронного документообігу в органах влади актуалізоване підвищенням культури діловодства, зростанням термінів опрацювання документів, спрощенням їх пошуку та контролю за виконанням, удосконаленням методів узагальнення матеріалів У вступі обґрунтовано актуальність та рівень розробки теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; вказано апробацію результатів дослідження; зазначено структуру та обсяг роботи. На початку роботи розкрито теоретичні засади, джерельна база, основні поняття та категорії дослідження електронного документообігу в органах влади. Показано електронний документообіг як об’єкт державного управління. Основна частина дослідження присвячена змістовному аналізу законодавчої сфери та нормативно-правового забезпечення процесу запровадження електронного документообігу в органах влади. Акцентовано увагу на потребі запровадження інноваційних технологій як важливої передумови вдосконалення електронного документообігу в системі органів влади. Друга частина роботи присвячена визначеню особливостей та перспектив оптимізації процесу запровадження електронного документообігу в органах влади. Показано актуальні проблеми та основні напрямки вдосконалення електронного документообігу що діє в органах влади на сучасному етапі. Обґрунтовано науково-практичні рекомендації органам влади щодо впровадження електронного документообігу в своїй діяльності. Урахування цих рекомендацій дозволить органам влади створити ефективну систему електронного документообігу та уникнути помилок, що виникають у процесах впровадження електронного документообігу в органах влади.
Опис: Демираки А. П. Електронний документообіг в органах влади : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / А. П. Демираки ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2820
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демираки.pdf541.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.