Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2874
Title: | Роль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота» |
Authors: | Буряга, А. С. |
Keywords: | кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки Чубук Р. В. соціальний педагог професійна перспектива учнівська молодь профорієнтація професійне самовизначення social pedagogue professional perspective student youth career guidance professional selfdetermination |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичного обґрунтування ролі соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді. Об’єктом розгляду є процес формування професійної перспективи учнівської молоді. Предметом дослідження - роль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді. У ході дослідження здійснено аналіз структури та змісту поняття професійна перспектива, проаналізовано український і зарубіжний досвід у формуванні професійної перспективи, обґрунтовано сутність закладу загальної середньої освіти та визначено роль соціального педагога в цьому процесі, визначена об'єкт-суб'єктність учнівської молоді та особливості формування у неї професійної перспективи, розроблено рекомендації щодо шляхів формування професійної перспективи учнівської молоді. Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, які формуються з трьох підрозділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел із 38 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 71 сторінок, з них – 61 основного тексту. The bachelor's thesis is devoted to the study of the theoretical justification of the role of the social pedagogue in the formation of the professional perspective of student youth. The object of consideration is the process of forming the student's professional perspective young people. The subject of the study is the role of the social pedagogue in the formation of professional perspectives of student youth. In the course of the study, an analysis of the structure and content of the concept of a professional perspective was carried out, Ukrainian and foreign experience in the formation of a professional perspective was analyzed, the essence of a general secondary education institution was substantiated and the role of a social pedagogue in this process was determined, the object-subjectivity of student youth and the peculiarities of the formation were determined it has a professional perspective, recommendations have been developed on ways of forming the professional perspective of schoolchildren. The bachelor's thesis consists of an introduction, two sections, which are formed from three subsections, conclusions to them, general conclusions, a list of used sources from 38 items, and appendices. The total volume of the work is 71 pages, of which 61 are the main text. |
Description: | Буряга А. С. Роль соціального педагога у формуванні професійної перспективи учнівської молоді : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота» / А. С. Буряга ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 71 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2874 |
Appears in Collections: | Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Буряга А._ДРБ.pdf | 759.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.