груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2878
Назва: Використання навчально-інформаційних технологій у реабілітаційній роботі з дітьми з інвалідністю
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота»
Автори: Мельник, О. С.
Ключові слова: кафедра соціальної роботи, управління і педагогіки
Сургова С. Ю.
навчально-інформаційні технології
діти з інвалідністю
соціальний захист
реабілітаційний процес
навчальний процес
educational and information technologies
children with disabilities
social protection
rehabilitation process
educational process
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Бакалаврську роботу присвячено дослідженню обізнаності щодо використання навчально-інформаційних технологій у реабілітаційній роботі з дітьми з інвалідністю. Об’єктом розгляду є діти з інвалідністю як соціальне явище суспільства. Предметом дослідження – роль навчально-інформаційних технологій у реабілітаційній роботі з дітьми з інвалідністю. У ході дослідження розглянуто сучасні наукові підходи до змісту понять «дитина з інвалідністю» , «навчально-інформаційні технології», охарактеризовано специфіку використання навчально-інформаційних технологій у реабілітації дітей з інвалідністю, проаналізовано зарубіжний досвід використання інформаційних технологій у реабілітаційному процесі зазначеної категорії дітей, обґрунтовано їх значення, та надані рекомендації щодо покрашення використання у реабілітації дітей з інвалідністю, навчально-інформаційних технологій. Бакалаврська робота складається зі вступу, двох розділів, які формуються з двох підрозділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел із 50 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 57 сторінок, з них – 50 основного тексту. The bachelor's work is devoted to the study of awareness of the use of educational and information technologies in rehabilitation work with children with disabilities. The object of research is children with disabilities as a social phenomenon of society. The subject of the study is the role of educational and information technologies in rehabilitation work with children with disabilities. In the course of the study, modern scientific approaches to the content of the concepts "child with a disability" and "educational and information technologies" were considered, the specifics of the use of educational and information technologies in the rehabilitation of children with disabilities were characterized, the foreign experience of using information technologies in the rehabilitation process of the specified category of children was analyzed, justified their importance, and provided recommendations for improving the use of educational and information technologies in the rehabilitation of children with disabilities. The bachelor's thesis consists of an introduction, two sections, which are formed from two subsections, conclusions to them, general conclusions, a list of used sources of 50 items and appendices. The total volume of the work is 57 pages, of which 50 are the main text.
Опис: Мельник О. С. Використання навчально-інформаційних технологій у реабілітаційній роботі з дітьми з інвалідністю : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 231 «Соціальна робота» / О. С. Мельник ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 60 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2878
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник О._ ДРБ.pdf591.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.