груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2884
Title: 3D-гра на платформі Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Authors: Димінський, В. І.
Keywords: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Горбань Г. В.
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: У сучасному світі розробка ігор для мобільних платформ стала однією з найбільш перспективних та прибуткових галузей розвитку програмного забезпечення. Жанр Shooter-action на Android-платформі є одним з найбільш популярних, але на даний момент не так багато доступних 3D-ігор такого жанру з високою якістю графіки та інтерактивності. Розробка таких ігор має велику актуальність, оскільки вони забезпечують більш глибокий та реалістичний досвід гри, що включає в себе високоякісну графіку, відмінний звуковий супровід та більш реалістичну фізику поведінки об'єктів в грі. Розробка Android-гри у жанрі Shooter-action у середовищі розробки Unity є об'єктом роботи, а предметом роботи є аналіз технологій та алгоритмів, що використовуються для реалізації ігрового процесу в сучасних проєктах, які призначені для мобільних пристроїв з операційною системою Android. Метою є покращення розвитку галузі мобільної ігрової індустрії шляхом аналізу технологій та алгоритмів, які використовуються в реалізації ігрового процесу. Об'єкт роботи: Дослідження ігрового процесу у Android-іграх. Предмет роботи: Технології та алгоритми, що використовуються для реалізації ігрового процесу в сучасних проєктах, які призначені для мобільних пристроїв з ОС Android. Мета: Вдосконалення навиків у напрямку ігрової індустрії за рахунок розробки гри жанру Shooter-Action, яка демонструє можливості та переваги використання платформи Unity. Для досягнення поставленої цілі необхідно виконати наступні завдання: 1. Дослідити основні елементи та інструменти платформи Unity; 2. Провести аналіз існуючих додатків з подібними функціями; 3. Визначити вимоги та специфікації до розроблюваного додатку; 4. Реалізувати різні режими гри з можливістю вибору рівня складності; 5. Створити прототип гри. КРБ викладена на _77_ сторінок, вона містить _4_ розділи, _69_ ілюстрацій, _7_ таблиць, _18_ джерел в переліку посилань. Summary of work: In the modern world, game development for mobile platforms has become one of the most promising and profitable areas of software development. The shooteraction genre on the Android platform is one of the most popular, but currently there are not many available 3D shooter-action games with high-quality graphics and interactivity. The development of such games is highly relevant, as they provide a deeper and more realistic gaming experience, including high-quality graphics, excellent sound design, and more realistic physics of objects in the game. The development of an Android game application in the shooter-action genre on the Unity development platform is the object of this thesis, and the subject of the work is the analysis of technologies and algorithms used to implement the game process in modern projects designed for mobile devices running the Android operating system. The aim is to improve the development of the mobile gaming industry by analyzing technologies and algorithms used in the implementation of the game process. Object of the thesis: Research on the gameplay process in Android games. Subject of the thesis: Technologies and algorithms used for implementing the gameplay process in modern projects designed for mobile devices with the Android operating system. Goal: Improving skills in the gaming industry through the development of a Shooter-Action genre game that showcases the capabilities and advantages of using the Unity platform. To achieve the set goal, the following tasks must be performed: 1. Explore the main elements and tools of the Unity platform; 2. Conduct an analysis of existing applications with similar functions; 3. Define requirements and specifications for the developed application; 4. Implement various game modes with the ability to choose the level of difficulty; 5. Create a game prototype The bachelor's thesis is presented on _77_ pages, it contains _4_ sections, _69_ illustrations, _7_ tables, _18_ sources in the list of references.
Description: Димінський В. І. 3D-гра на платформі Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. І. Димінський ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 90 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2884
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Димінський КРБ.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.