Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2890
Title: | Ігровий застосунок в жанрі ролевого екшену на основі рушія Unreal Engine 4 |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Authors: | Швець, В. О. |
Keywords: | Кафедра інженерії програмного забезпечення Бережний К. Ю. Розробка ігор рушій Unreal Engine 3D-гра ігрова механіка ігрові активи ігрова логіка тестування продуктивності візуалізація забезпечення якості Game development Unreal Engine 3D game game mechanics game assets game logic performance testing visualization quality assurance |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Unreal Engine 4 – це потужний ігровий рушій, який використовується розробниками для швидкого та легкого створення захопливих ігор. Він пропонує розширені можливості, такі як рендеринг графіки, фізичне моделювання та ігровий штучний інтелект, а також візуальну систему сценаріїв для непрограмістів. Маркетплейс та спільнота рушія надають доступ до ресурсів та підтримки, що робить його актуальним та популярним вибором для розробки ігор. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процеси пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментальні засоби та інформаційні технології розробки ігрового застосунку. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та вдосконалення напрямку розробки та впровадження комп’ютерних ігрових технологій в жанрі ролевого екшену. Для досягнення поставленої мети були виконані завдання: 1. Проведено аналіз сучасних автоматизованих ресурсів для створення ігрового застосунку. Визначено переваги та недоліки даної платформи. 2. Проведено специфікацію вимог до ігрового застосунку. 3. Проведено проєктування та моделювання ігрового застосунку. 4. Розроблено функціонал модулів ПЗ та проєктування зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу та опцій, який дозволить споживачам легко розібратися в управлінні та проходження ігрового застосунку. 5. Проведено тестування ПЗ. У першому розділі КРБ проведено аналіз автоматизовних ресурсів для створення ігрових додатків, було розглянуто переваги та недоліки платформи Unreal Engine. Визначено функціональні та нефункціональні вимоги. У другому розділі виконано моделювання програмноо забезпечення ігрового застосунку. Третій розділ присвячено питанням проєктування ігрового застосунку. Було спроєктовано ігрові механіки та геймплей, ігрові активи та дизайн середовища, технічні архітектури ігрового додатку. Четвертій розділ присвячено реалізації програмних модулей та їх функціональність, розробка, наведена інструкція користувача, елементи керування на навігації. Результатом КРБ є функціональна гра від третьої особи, з відкритим зовнішнім світом, з лінійним сюжетом та різним функціоналом. КРБ викладена на 76 сторінки, вона містить 4 розділи, 49 ілюстрацій, 10 таблиць, 24 джерел в переліку посилань. Unreal Engine 4 is a powerful game engine used by developers to quickly and easily create immersive games. It offers advanced features such as graphics rendering, physical modeling, and game artificial intelligence, as well as a visual scripting system for non-programmers. The engine's marketplace and community provide access to resources and support, making it a relevant and popular choice for game development. The object of qualification work is the processes associated with the organization and creation of a game application. The subject of the qualification work is the tools and information technologies for developing a game application. The purpose of the qualification work is to study and improve the direction of development and implementation of computer game technologies in the genre of role-playing action. To achieve this goal, the following tasks were performed: 1. The analysis of modern automated resources for creating a game applicationis carried out. The advantages and disadvantages of this platform are determined. 2. The specification of requirements for the game application is carried out. 3. The design and modeling of the game application was carried out. 4. The functionality of software modules and the design of a user-friendly and intuitive interface and options that will allow consumers to easily understand the management and passage of the gaming application. 5. Software testing was carried out. The first section of the BT analyzes automated resources for creating gaming applications, and considers the advantages and disadvantages of the Unreal Engineplatform. The second section describes the gaming application, functional and nonfunctional requirements. The third section includes design and modeling. It includes game mechanics and gameplay, game assets and environment design, and technical architecture of the game application. The fourth chapter covered the implementation of program modules and their functionality, the development and implementation of the user interface, and navigation controls. In the fifth section, some types of testing, approbation, and final evaluation are carried out. The last section concludes and reflects on the development process. The result was a functional third-person game with an open world, a linear storyline, and a variety of features. The BT is 76 pages long and contains 4 sections, 49 illustrations, 10 tables, 24 references. |
Description: | Швець В. О. Ігровий застосунок в жанрі ролевого екшену на основі рушія Unreal Engine 4 : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / В. О. Швець ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 76 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2890 |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Швець КРБ.pdf | 5.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.