груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947
Назва: Адаптивний інтерфейс навчальної платформи на основі технологій UX/UI
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Пещерьова, В. С.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Калініна І. О.
UX
досвід користувача
UI
інтерфейс користувача
Usability
адаптивність
дизайн
інтерактивний прототип
навчальна платформа
user experience
user interface
adaptability
design
interactive prototype
learning platform
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Життя у стані постійних змін – це потреба в технологіях UX/UI. Нові запити користувачів з’являються щодня, тому вдосконалення UX/UI константне. Об’єктом роботи є процес створення дизайну інтерфейсу навчальних платформ. Предмет роботи: технології UX/UI у проєктуванні дизайну адаптивного інтерфейсу робочого простору студента у навчальній платформі. Мета: підвищення рівня Usability навчальних платформ шляхом проєктування інтерактивних десктопного та мобільного прототипів інтерфейсу робочого простору студента у навчальній платформі із застосуванням технологій UX/UI. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі оглянуто наукові публікації. Проаналізовано аналоги актуальних навчальних платформ, тренди. Поставлено задачу практичної частини. У другому розділі визначено аспекти створення дизайну інтерфейсу на основі UX/UI. Третій розділ представляє UX дизайн робочого простору студента. У четвертому розділі спроєктовано UI дизайн, інтерактивний десктопний та мобільний прототипи у середовищі розробки Figma. Проведено тестування. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 104 сторінки, 88 рисунків, 2 таблиці, 29 використаних джерел та 2 додатки. Living in a state of constant change is a necessity for UX/UI technologies. New user requests appear every day, so the improvement of UX/UI is constant. The object of work is the process of creating an interface design for learning platforms. The subject: UX/UI technologies in designing an adaptive interface of a student's workspace in a learning platform. The objective: to increase the level of Usability of learning platforms by designing interactive desktop and mobile prototypes of the student workspace interface in a learning platform using UX/UI technologies. The explanatory note consists of an introduction, four chapters, conclusions, and appendices. The first chapter reviews scientific publications. Analogues of current learning platforms and trends were analysed. The task of the practical part was set. The second chapter defines the aspects of creating an interface design based on UX/UI. The third chapter presents the UX design of the student's workspace. In the fourth chapter, the UI design, interactive desktop, and mobile prototypes were designed in the Figma development environment. Testing was carried out. The bachelor's qualification work contains 104 pages, 88 figures, 2 tables, 29 sources, and 2 appendices.
Опис: Пещерьова В. С. Адаптивний інтерфейс навчальної платформи на основі технологій UX/UI : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / В. С. Пещерьова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 120 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2947
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пещерьова Вікторія БКР.pdf5.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.