груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2973
Назва: Програмний інструментарій для роботи з графікою при проектуванні ігрового 3D-контенту
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Рева, В. В.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Кулаковська І. В.
відеогра
3D моделювання
Zbrush
Blender
Marvelous Designer
Substance Painter
UE5
video game
3D modeling
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Об’єкт роботи – побудова 3D моделі засобами програмного інструментарія для ігрового застосунку. Предмет роботи – програмний інструментарій для генерації 3D моделей Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є створення 3D моделей для комерційних цілей у різноманітних сферах життя людей. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі представлений аналіз роботи програм комп’ютерної графіки, їх використання, переваги та огляд існуючих аналогів програм. У другому розділі продемонстровано процесс створення 3D моделей з використанням zbrush, blender, marvelous designer і substance painter. Опис їх значимості і ролі при створенні 3D моделі. Розгянуто інструментарій і вклад кожної з програм. У третьому розділі продемонстрован результат роботи. Створені моделі анімовані і експортовані до UE5 для показу якісності сітки моделей та впливу зовнішніх істочників. Бакалаврська кваліфікаційна робота викладена на 94 сторінки вона містить 4 розділи, 47 ілюстрацій, 1 схема та 13 джерела у переліку посилань. The object of the work is the construction of a 3D model using software tools for a game application. The subject of the work is programs for generating 3D models using software tools. The purpose of the bachelor's qualification work is to create 3D models for commercial purposes.The work consists of a professional section and a special part on labor protection. The explanatory note consists of an introduction, three sections, conclusions and applications. The first section presents an analysis of computer graphics programs, their use, advantages, and an overview of existing program analogs. The second section demonstrates the process of creating 3D models using zbrush, blender, marvelous designer and substance painter. Description of their importance and role in creating a 3D model. The toolkit and contribution of each of the programs has been expanded. The third section shows the result of the work. Created models are animated and exported to UE5 to show the quality of the model mesh and the influence of external sources. The bachelor's qualification work is presented on 94 pages, it contains 4 sections, 47 illustrations, 1 schemes and 13 sources in the reference list.
Опис: Рева В. В. Програмний інструментарій для роботи з графікою при проектуванні ігрового 3D-контенту : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / В. В. Рева ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2973
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рева Владислав БКР.pdf3.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.