груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3082
Назва: Стратегія розвитку підприємства телекомунікаційної галузі (на прикладі ПрАТ «Vodafone»)
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Скарлат, Н. С.
Ключові слова: кафедра менеджменту
Великий Ю. В.
стратегія розвитку підприємства
телекомунікаційна галузь
менеджмент
інновації
enterprise development strategy
telecommunications industry
management
innovation
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретичних, методологічних основ стратегії розвитку підприємства телекомунікаційної галузі та розробці пропозицій щодо вдосконалення стратегії розвитку підприємства телекомунікаційної галузі. В роботі розглянуто поняття стратегії розвитку підприємства та його основні компоненти. Проаналізовано сфери застосування активних та пасивних стратегій розвитку. Вивчено успішні приклади зарубіжних компаній, які використовують стратегію розвитку. Наведено загальну характеристику підприємства телекомунікаційної галузі ПрАТ «Vodafone». Визначено ключові фактори успіху та ризики, які виникають в зовнішньому та внутрішньому середовищі підприємства. Вивчити методи та інструменти стратегічного управління, які використовуються на підприємстві. Проаналізовано методи та підходи до ефективного впровадження нової стратегії. Розроблено конкретні заходи та рекомендації для покращення стратегії управління конкурентоздатністю підприємства «Vodafone». Оцінено ефективність запропонованих заходів з управління стратегією розвитку підприємства ПрАТ «Vodafone». Об’єктом дослідження є процес розвитку підприємства телекомунікаційної галузі. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти удосконалення стратегії розвитку підприємства телекомунікаційної галузі ПрАТ «Vodafone Україна». This qualification work is dedicated to the synthesis of theoretical and methodological foundations of the development strategy of a telecommunications company and the development of proposals for improving the development strategy of a telecommunications company. The paper discusses the concept of enterprise development strategy and its key components. The application areas of active and passive development strategies are analyzed. Successful examples of foreign companies using development strategies are studied. An overview of the telecommunications enterprise "Vodafone" is provided. Key success factors and risks arising from the external and internal environment of the enterprise are identified. Methods and tools of strategic management used in the enterprise are studied. Methods and approaches to the effective implementation of a new strategy are analyzed. Concrete measures and recommendations are developed to improve the management strategy and competitiveness of the enterprise "Vodafone." The effectiveness of the proposed measures for managing the development strategy of the "Vodafone" enterprise is evaluated.The object of the research is the process of enterprise development in the telecommunications industry. The subject of the research is the theoretical and practical aspects of improving the development strategy of a telecommunications company, PJSC 'Vodafone Ukraine'.
Опис: Скарлат Н. С. Стратегія розвитку підприємства телекомунікаційної галузі (на прикладі ПрАТ «Vodafone») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / Н. С. Скарлат ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3082
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Скарлат Н_pdf.pdf3.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.