груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Title: Використання ігрової терапії як засобу корекції агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»
Authors: Чухліб, А. В.
Keywords: Кафедра психології
Амплєєва О. М.
агресія
агресивна поведінка
ігрова терапія
корекція
aggression
aggressive behavior
play therapy
correction
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню проблематики агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку та емпіричному дослідженню використання ігрової терапії як засобу корекції агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст та основні складові поняття агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку як однієї з найважливіших психологопедагогічних проблем та . Описано основні причини, фактори, вікові прояви та класифікацію агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Було проведено психологічне дослідження та розроблено і надано рекомендації що спрямовані на зниження рівня агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Усі результати дослідження були оброблені та перевірені за допомогою методів математичної статистики та психодіагностичного інструментарію. Об’єктом дослідження виступає агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку. Предметом дослідження є психологічні особливості методу ігрової терапії як засобу корекції агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Наукова новизна роботи полягає в розробленні рекомендацій щодо зниження рівня агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку які можуть стати у нагоді спеціалістам психологічних служб, медичних закладів і можуть бути впроваджені при консультативній і психокорекційній роботі з проблематикою використання методів ігрової терапії як засобу корекції агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. The qualification work is devoted to the theoretical substantiation of the problems of aggressive behavior of children of senior preschool age and empirical research on the use of play therapy as a means of correcting aggressive behavior of children of senior preschool age. The content and main components of the concept of aggressive behavior of senior preschool children as one of the most important psychological and pedagogical problems are revealed. The main causes, factors, age-related manifestations and classification of aggressive behavior of senior preschool children are described. A psychological study was conducted, and recommendations aimed at reducing the level of aggressive behavior of senior preschool children were developed and provided. All the results of the study were processed and verified using the methods of mathematical statistics and psychodiagnostic tools. The object of the study is aggressive behavior of senior preschool children. The subject of the research is psychological peculiarities of the method of play therapy as a means of correction of aggressive behavior of senior preschool children. The scientific novelty of the work is the development of recommendations for reducing the level of aggressive behavior of senior preschool children that can be useful to specialists of psychological services, medical institutions and can be implemented in counseling and psychocorrectional work with the problems of using play therapy methods as a means of correcting aggressive behavior of senior preschool children.
Description: Чухліб А. В. Використання ігрової терапії як засобу корекції агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. В. Чухліб ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 98с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3114
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Чухліб.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.