груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3120
Назва: Особливості емпатії фахівців Червоного Хреста
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія»
Автори: Максимишина, Є. А.
Ключові слова: Кафедра психології
Астремська І. В.
емпатія
волонтери
спеціалісти
Червоний Хрест
empathy
volunteers
specialists
Red Cross
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну рoбoту присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричній перевірці особливостей прояву емпатії фахівців Червоного Хреста та розробки програми підвищення рівня емпатії у спеціалістів та волонтерів. Визначено основні теоретичні підходи до визначення емпатії як психологічного феномену, досліджено емпатичні установки працівників Червоного Хреста у професійній діяльності, проведено експериментальне дослідження особливостей прояву емпатії фахівцями Червоного Хреста, розроблено та апробовано програму підвищення рівня емпатії у працівників Червоного Хреста та проаналізовано її дієвість, розроблено рекомендації щодо розвитку емпатичних установок у працівників Червоного Хреста (спеціалістів та волонтерів). Об’єкт дослідження – емпатія як психологічний феномен та характеристика особистості працівників Червоного Хреста. Предмет дослідження – емпатичні установки працівників Червоного Хреста. Наукова новизна роботи полягає у висвітленні та систематизації проаналізованої літератури з питань емпатії, визначенні загального рівня, емпатії, її каналів та рівнів емпатії у різних сферах людського життя працівників Червоного Хреста у професійній діяльності. Qualification thesis is devoted to theoretical justification and empirical verification of features of empathy of Red Cross specialists and development of program of raising the level of empathy among specialist and volunteers. The main theoretical approaches to the definition of empathy as psychological phenomenon have been defined, empathic attitudes of Red Cross employees in their professional occupation have been researched, experimental study of features of empathy manifestation by Red Cross specialists has been performed, program for raising the level of empathy among Red Cross workers has been developed, method’s approved and its effectiveness analyzed, recommendations for development of empathic attitudes of Red Cross workers (specialists and volunteers) have been elaborated. Object of research – empathy as psychological phenomenon and personality characteristic of Red Cross workers. Subject of research – empathic attitudes of Red Cross workers. Scientific novelty of research lies in highlighting and systematizing of analyzed literature on the issues of empathy, definition of overall level of empathy, its channels and levels of empathy in different spheres of human life, as well as professional occupation, of Red Cross workers.
Опис: Максимишина Є. А. Особливості емпатії фахівців Червоного Хреста : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Є. А. Максимишина ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 91с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3120
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Максимишина.pdf1.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.