груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Title: Зелена трансформація закладів вищої освіти
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 101 «Екологія»
Authors: Дмитроченко, В. Є.
Keywords: кафедра екології
Григор’єва Л. І.
Issue Date: Feb-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: У сучасному світі кожна країна, в тому числі Україна, стикається із серйозними екологічними викликами, такими як зміна клімату та вичерпання обмежених ресурсів. У наслідок чого під загрозою опиняється як довкілля та здоровʼя кожного з нас, так і економічний розвиток держави. Щоб вирішити екологічні проблеми необхідно здійснювати зелену трансформацію, що може забезпечити економічну стійкість держави та сприяти сталому розвитку. Слід зазначити, що зелена трансформація України потребує комплексу заходів і синергії від взаємодії держави, приватних діячів, громадських організацій. У звʼязку з майбутньою відбудовою після війни, перед якою стоятимуть завдання відновлення критичної інфраструктури та забезпечення енергетичної безпеки країни, зелене питання набуватиме для України ще більшої актуальності. До повномасштабного вторгнення Україна успішно здійснювала заходи необхідні для старту зеленої трансформації. Першим із яких була підготовка Національно-визначеного внеску України в Паризьку угоду. Це основний процес для розуміння розвитку економіки. Результати моделювання сценаріїв дають можливість запропонувати внесок України щодо викидів парникових газів на рівні від 27 до 46 % від 1990 року [1]. Другим заходом стала робота над запуском системи торгівлі викидами парникових газів в Україні – одного із основних механізмів стимулювання енергетичного сектору та промисловості до скорочення викидів у майбутньому [1]. Одним із найбільших досягнень була висока готовність до реалізації Європейської політики зеленого курсу. Пакет ініціатив Європейський зелений курс (ЄЗК) прийняли в ЄС ще наприкінці 2019 року. Метою стратегії стало перетворення економіки на низьковуглецеву, стійку, а тому більш придатну для майбутніх поколінь. За планами розробників ЄЗК, кліматичної нейтральності країни-члени Євросоюзу мають досягти до 2050 року. Україна стала однією з перших держав, яка підтримала ЄЗК [4]. Повномасштабна агресія росії завдала руйнівного удару українській економіці, що в свою чергу змінило кліматичні цілі держави. Бізнес залишається ключовим гравцем «зеленої» трансформації України. Попри те що в даний момент бізнес України бореться за виживання та працює з усіх сил, важливо сформувати спільне розуміння з бізнес-спільнотою подальшого руху [2]. Варто зазначити, що впровадження зеленого курсу не можна відсунути через війну. Тому дослідження принципів і механізмів «зеленої» трансформації закладів вищої освіти України є актуальним сьогодні і залишиться особливо актуальним у поствоєнні часи. Мета роботи: дослідити світові тенденції зеленої трансформації закладів вищої освіти у світі та в Україні та їх впровадження у Чорноморському національному університеті імені Петра Могили.
Description: Дмитроченко В. Є. Зелена трансформація закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 101 «Екологія» / В. Є. Дмитроченко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 81 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3242
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МР_Дмитроченко.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.