груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3258
Назва: Функціонування фразеологічних одиниць у медіадискурсі української мови порівняно з англійською (на матеріалі сайтів BBC News Україна та BBC News)
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Автори: Семеліт, І. А.
Ключові слова: кафедра української філології та міжкультурної комунікації
Островська Л. С.
фразеологічна одиниця
медіадискурс
мова масмедіа
інтенція
прагматичні властивості
мовленнєвий вплив
оцінність
phraseological unit
media discourse
mass media language
pragmatic properties
speech influence
evaluation
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі здійснено зіставно-типологічне дослідження фразеологічних одиниць медіадискурсу української мови порівняно з англійською. Проаналізовано поняття «дискурс», визначено різницю між термінами «дискурс», «текст» і мовлення. Серед різновидів дискурсу вирізняють медіадискурс, велику роль у специфіці якого відіграє використання фразеологічних одиниць. Таким чином, було досліджено типологію наукових підходів до вивчення фразеологічних одиниць і розглянуто їхні класифікації. За допомогою сукупності основних методів зіставно-типологічного аналізу було з’ясовано й описано структурно-семантичні й комунікативно-прагматичні особливості фразеологічних одиниць українського медіадискурсу порівняно з англійською. З’ясовано, що емоційні та оцінні компоненти впливають на сприйняття та інтерпретацію матеріалів адресатами, а також виражають не лише спонукання до дії, але й її обмеження. Виділено найпродуктивніші типи фразеологічних одиниць, що використовуються на просторах сучасних ЗМІ, зазначено їхню семантику, оцінні конотації й інтенції. In the thesis, a comparative-typological study of phraseological units of the media discourse of the Ukrainian language compared to English was carried out. The concept of “discourse” is analyzed, the difference between the terms “discourse”, “text” and “speech” is determined. Among the types of discourse, media discourse is distinguished, the use of phraseological units plays a major role in its specificity. Thus, the typology of scientific approaches to the study of phraseological units was investigated and their classifications were considered. With the help of a set of basic methods of comparative-typological analysis, the structural-semantic and communicative-pragmatic features of phraseological units of Ukrainian media discourse compared to English were clarified and described. It was found that emotional and evaluative components influence the perception and interpretation of materials by addressees, and also express not only the motivation for action, but also its limitations. The most productive types of phraseological units used in the spaces of modern mass media are highlighted, their semantics, evaluative connotations and intentions are indicated.
Опис: Семеліт І. А. Функціонування фразеологічних одиниць у медіадискурсі української мови порівняно з англійською (на матеріалі сайтів BBC News Україна та BBC News) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / І. А. Семеліт ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 92 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3258
Розташовується у зібраннях:Факультет філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Семеліт pdf.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.