груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПозднякова, А. М.-
dc.date.accessioned2024-04-25T11:05:23Z-
dc.date.available2024-04-25T11:05:23Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3336-
dc.descriptionПозднякова А. М. Особливості прояву стресостійкості студентів психологів з різними когнитивними стилями : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / А. М. Позднякова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 155 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу прясвячено узагальненю теоретико-методологічних особливостей прояву стресостійкойсті студентів психологів з різними когнитивними стилями. Актуальність дослідження. Реальність сьогодення висуває високі вимоги до сучасної молодої людини, змушуючи її постійно боротися за необхідні життєві ресурси та соціальний статус. Розглядаючи когнітивний стиль у навчальній діяльності студентів психологів, слід зазначити, що він є унікальним способом засвоєння інформації в навчальній діяльності. Пізнавальний стиль особистості залежить від того, як студент ставиться до навколишнього середовища, як шукає сенс життя, як здобуває нові знання. Сутність дослідження полягає в тому, що існує зв’язок між певними полюсами когнітивного стилю та найкращими можливостями для розвитку критичного мислення, що, у свою чергу, є одним із можливих факторів, які впливатимуть на використання особистістю продуктивних копінг-стратегій та допоможе покращити загальний рівень здатності особистості протистояти стресу, що і зумовило актуальність обраної теми дослідження «Особливості прояву стресостійкостістудентівпсихологів з різними когнітивними стилями». Об’єкт – стресостійкість студентів-психологів ‒ як особистісна якість. Предмет – психологічні особливості прояву стресостійкостістудентівпсихологів з різними когнітивними стилями. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості прояву стресостійкості студентів-психологів з різними когнітивними стилями. Методи дослідження. Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань обрано такі методи дослідження: теоретичні (теоретикометодологічний аналіз, класифікація та систематизація наукових джерел, порівняння та узагальнення даних теоретичних та експериментальних досліджень), емпіричні (методи тестування, бесіда, констатувальний та формувальний експеримент), методи обробки даних (узагальнення та систематизація якісних і кількісних даних емпіричного дослідження); методи математичної статистики:порівняльний та кореляційний аналізи (кореляційний аналіз К. Пірсона, оцінка розбіжності експериментальних даних за допомогою t-критерію Ст’юдента). При обробці даних використовувались комп’ютерні програми: MS Excel та SPSS 17.0.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра психологіїuk_UA
dc.subjectАстремська І. В.uk_UA
dc.titleОсобливості прояву стресостійкості студентів психологів з різними когнитивними стилямиuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Позднякова Диплом.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.