Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3393
Назва: | Комп’ютерні ігри як соціально-культурний феномен сучасності |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія» |
Автори: | Мизь, М. Д. |
Ключові слова: | Кафедра соціології та політології Бондарець Б. Б. комп’ютерні ігри відеоігри культура суспільство особистість дослідження відеоігор computer games video games culture society personality video game research |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню комп’ютерних ігор як соціокультурного феномену сучасності та аналізу впливу комп’ютерних ігор на особистість та суспільство. У роботі охарактеризовано сутність поняття «комп'ютерні ігри», їх основні компоненти, зв’язок з традиційними іграми та підходи до визначення терміну. Прослідковано шлях від зародження комп’ютерних ігор до їх поширення та популяризації в світі, окреслено основні етапи розвитку комп’ютерних ігор. Проаналізовано основні напрями дослідження комп’ютерних ігор в суспільних науках та наведено декілька досліджень, які мають протилежні результати. Визначено місце комп’ютерних ігор в сучасній культурі, проаналізовано комп’ютерні ігри як нової форми мистецтва та охарактеризовано основні жанри та піджанри. Визначено напрями впливу на різні сфери життя суспільства, надається аналіз позитивних та негативних наслідків впливу на особистість та суспільство. Проаналізовано субкультуру «геймерів» та процес «гейміфікації». The qualification work is devoted to the study of computer games as a socio-cultural phenomenon of modern times and the analysis of the impact of computer games on the individual and society. The work describes the essence of the concept of “computer games”, their main components, the connection with traditional games and approaches to defining the term. The path from the birth of computer games to their distribution and popularization in the world is traced, the main stages of the development of computer games are outlined. The main directions of computer game research in social sciences are analyzed and several studies with opposite results are given. The place of computer games in modern culture is determined, computer games are analyzed as a new form of art, and the main genres and subgenres are characterized. The directions of influence on various spheres of social life are determined, and an analysis of the positive and negative consequences of influence on the individual and society is provided. The subculture of “gamers” and the process of “gamification” are analyzed. |
Опис: | Мизь М. Д. Комп’ютерні ігри як соціально-культурний феномен сучасності : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 054 «Соціологія» / М. Д. Мизь ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 62 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3393 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Мизь.pdf | 604.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.