груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Кісіляк, Я. В.
Ключові слова: Кафедра менеджменту
Нетудихата К. Л.
управління маркетингом
бренд
комунікаційна стратегія
концепції управління
marketing management
brand
communication strategy
management concepts
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): В роботі узагальнено теоретико-методичні основи та розроблено рекомендації щодо удосконалення системи управління маркетингової діяльності підприємства Розглянуто сутність та сучасну концепцію управління маркетинговою діяльністю підприємства. Вивчено методики управління маркетинговою діяльністю. Визначено вплив впізнаваності та сили бренду для ефективного управління маркетинговою діяльністю Надано характеристику підприємству ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» та системі управління маркетинговою діяльністю. Досліджено стан управління брендом підприємства. Проведено аналіз взаємодії ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» з клієнтами. Наведено узагальнення результатів дослідження та розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено маркетинговий план та стратегію управління брендом. Обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства ПрАТ «ТФ «Роза». Предмет дослідження є теоретичні, методичні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. The work summarizes the theoretical and methodological foundations and developed recommendations for improving the management system of the enterprise's marketing activities The essence and modern concept of management of marketing activities of the enterprise are considered. Methods of marketing activity management were studied. The impact of brand recognition and strength on effective management of marketing activities is determined The characteristics and management system of the marketing activities of the PJSC TF "Rosa" enterprise are provided. By analyzing the company's performance and customer interaction surveys. A summary of the research results is provided and proposals for improving the marketing activity of the enterprise are developed. A marketing plan and a brand management strategy have been defined. The expediency of implementing the proposed measures is substantiated. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the PJSC TF "Rosa". The subject of the study is the theoretical, methodical foundations and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise.
Опис: Кісіляк Я. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / Я. В. Кісіляк ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бакалаврьска робота Кісіляк.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.