Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511
Назва: | Психологічні чинники запобігання розвитку синдрому самотності у студентів першого курсу |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Голованов, Р. І. |
Ключові слова: | Кафедра психології Яблонський А. І. самотність синдром самотності студенти-першокурсники юнацький вік корекційна програма loneliness loneliness syndrome first-year students adolescence psychological training |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційну роботу присвячено розгляду теоретичних та практичних аспектів запобігання розвитку синдрому самотності у студентів першого курсу та розробці й аналізу корекційної програми з подолання синдрому самотності в студентів першого курсу. Проаналізовано основні наукові психологічні підходи до визначення сутності поняття самотності, здійснений теоретичний аналіз останніх наукових досліджень, присвячених вивченню соціально-психологічних чинників самотності особистості, охарактеризовані вікові особливості переживання самотності у студентів-першокурсників. Проаналізовано результати емпіричного дослідження переживання самотності особистості у студентів-першокурсників. Розроблена корекційна програма з подолання синдрому самотності в студентів першого курсу та сформовані рекомендації з подолання наслідків переживання самотності першокурсників Об’єктом дослідження виступає самотність особистості. Предметом є соціально-психологічні чинники самотності особистості у студентів-першокурсників. Наукова новизна полягає у всебічному аналізі психологічних чинників, що впливають на розвиток синдрому самотності у студентів першого курсу, а також у систематизації знань про механізми виникнення та подолання цього явища та розробці корекційної програми з подолання цієї проблеми The qualification work is devoted to the consideration of theoretical and practical aspects of preventing the development of loneliness syndrome in first-year students and the development and analysis of a correctional program to overcome loneliness syndrome in first-year students. The main scientific psychological approaches to defining the essence of the concept of loneliness are analyzed, theoretical analysis of recent scientific research on the study of socio-psychological factors of loneliness is carried out, age peculiarities of experiencing loneliness in first-year students are characterized. The results of an empirical study of the experience of loneliness in first-year students are analyzed. The correctional program for overcoming the loneliness syndrome in first-year students is developed and recommendations for overcoming the consequences of experiencing loneliness in first-year students are formed. The object of the study is the loneliness of the individual. The subject is the socio-psychological factors of loneliness in first-year students. The scientific novelty is a comprehensive analysis of the psychological factors that influence the development of loneliness syndrome in first-year students, as well as the systematization of knowledge about the mechanisms of occurrence and overcoming this phenomenon and the development of a correctional program to overcome this problem |
Опис: | Голованов Р. І. Психологічні чинники запобігання розвитку синдрому самотності у студентів першого курсу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / Р. І. Голованов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 98 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Голованов_диплом.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.