Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Назва: | Когнітивно-поведінкова терапія як метод корекції мотиваційної сфери студентів |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Олійник, А. В. |
Ключові слова: | Кафедра психології Лисенкова І. П. когнітивно-поведінкова терапія мотиваційна сфера студент техніки корекція Cognitive-Behavioral Therapy motivational sphere students techniques correction |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретико-методологічних основ та розробці рекомендацій щодо удосконалення когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Розкрито поняття, цілі, завдання та функції когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотивацією студентів. Розглянуто сутність, елементи системи особливостей когнітивно-поведінкової терапії. Вивчено теоретико-методологічні основи визначення ефективності системи когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою студентів. Розроблено процедуру визначення ефективності технік корекції в рамках когнітивно-поведінкової терапії. Проведено аналіз технік корекції. Проаналізовано ефективність методу когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Узагальнено результати дослідження та напрями удосконалення системи когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою. Об’єктом дослідження виступає мотиваційні сфера студентів. Предметом дослідження є особливості когнітивно-поведінкової терапіїї у роботі з мотиваційною сферою студентів. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обґрунтуванні рекомендацій щодо удосконалення когнітивно-поведінкової терапії у роботі з мотиваційною сферою студентів. The qualification work is dedicated to summarizing the theoretical and methodological foundations and developing recommendations for improving cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere. The concepts, goals, tasks, and functions of cognitive-behavioral therapy in working with students' motivation are revealed. The essence and elements of the cognitive-behavioral therapy system are considered. The theoretical and methodological foundations for determining the effectiveness of the cognitive-behavioral therapy system in working with the motivational sphere of students are studied. A procedure for determining the effectiveness of correction techniques within the framework of cognitive-behavioral therapy has been developed. An analysis of correction techniques is conducted. The effectiveness of the cognitive-behavioral therapy method in working with the motivational sphere is analyzed. The results of the study and directions for improving the cognitive-behavioral therapy system in working with the motivational sphere are summarized. The object of the study is the motivational sphere of students. The subject of the study is the features of cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere of students. The scientific novelty lies in the development of theoretical provisions and the substantiation of recommendations for improving cognitive-behavioral therapy in working with the motivational sphere of students. |
Опис: | Олійник А. В. Когнітивно-поведінкова терапія як метод корекції мотиваційної сфери студентів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. В. Олійник ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 86 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Олійник_диплом.pdf | 771.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.