Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3527
Назва: | Розвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стану |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Саламага, А. П. |
Ключові слова: | Кафедра психології Миропольцева Н. І. emotional intelligence martial law psychological consequences emotion management psychological support stress adaptation емоційний інтелект воєнний стан психологічні наслідки управління емоціями психологічна підтримка стрес адаптація |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційну роботу присвячено особливостям розвитку емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стан. Об’єктом дослідження є розвиток емоційного інтелекту особистості. Предмет дослідження дипломної роботи – психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту особистості під час воєнного стану. У дослідженні висвітлено розвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного конфлікту, що є надзвичайно важливим через значні психологічні наслідки, які несе воєнний стан. В емпіричній частині описаний підбір методичного забезпечення та організація дослідження розвитку емоційного інтелекту. Зображені результати емпіричного дослідження розвитку емоційного інтелекту під час воєнного стану. Завершальним етапом роботи є надання рекомендацій для психологічної підтримки в умовах воєнного стану. Результатом проведеного дослідження стало визначення рівня емоційного інтелекту за методикою Н. Холла, що показало низьку здатність до розуміння себе та своїх емоцій, значну схильність до негативних емоцій, середній рівень емпатії та чутливості до емоцій інших. За тестом тривожності Спілбергера виявлено високий рівень тривоги та напруження у різних сферах життя. Тест Шутте підтвердив, що особи добре розуміють власні та чужі емоції і можуть їх ефективно регулювати. Діагностика за 16-факторним опитувальником Кеттела виявила високі показники замкнутості, абстрактності мислення, чутливості, сором'язливості, стриманості, тривожності та консерватизму. The qualification work is devoted to the peculiarities of the development of emotional intelligence of personality under martial law conditions. The object of the research is the development of emotional intelligence of the personality. The subject of the thesis research is the psychological features of the development of emotional intelligence of personality during martial law. The study highlights the development of emotional intelligence of personality in the context of military conflict, which is extremely important due to the significant psychological consequences brought by martial law. The empirical part describes the selection of methodological support and the organization of the study of the development of emotional intelligence. The results of the empirical study of the development of emotional intelligence during martial law are presented. The final stage of the work provides recommendations for psychological support under martial law conditions. The result of the study was the determination of the level of emotional intelligence according to N. Hall's methodology, which showed a low ability to understand oneself and one's emotions, a significant tendency to dwell on negative emotions, an average level of empathy, and sensitivity to the emotions of others. According to the Spielberger Anxiety Test, a high level of anxiety and tension in various areas of life was found. The Schutte Emotional Intelligence Test confirmed that individuals understand their own and others' emotions well and can effectively regulate them. The diagnosis using the 16-factor Cattell Questionnaire revealed high levels of introversion, abstract thinking, sensitivity, shyness, restraint, anxiety, and conservatism. |
Опис: | Саламага А. П. Розвиток емоційного інтелекту особистості в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 053 «Психологія» / А. П. Саламага ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 107 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3527 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Саламага_ диплом.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.