груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3571
Назва: Ігровий застосунок в жанрі roguelike на основі рушія Unity
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Кубицький, М. С.
Ключові слова: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Антіпова К. О.
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Актуальність обраної теми полягає в тому, що на теперішній час ігрова індустрія переживає певну стагнацію через те, що ринок ігрових застосунків переповнений перевиданнями, ремастерами та продовженнями вже існуючих франшиз. І це при тому, що велика кількість цих ігрових застосунків виходять в бета-версії до завершення поліровки ігрового процесу. На ринку зараз багато однотипних ігрових застосунків із подібними жанрами та однотипними всесвітами, тому цікавість до таких ігор все падає. Такі ігри як онлайн шутери, кібер-спортивні змагальні ігри, MMO, ще викликають хоч якийсь інтерес, але й ці жанри швидко набридають гравцям, тому все більше людей приходять до висновку повернутись до витоків цих франшиз. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки ігрового застосунку у жанрі Roguelike на базі рушія Unity 2D. Предметом кваліфікаційної роботи є інструментарій для розробки ігрового застосунку у жанрі Roguelike на базі рушія Unity 2D. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ігрового застосунку у жанрі Roguelike на базі Unity 2D для популяризації системи PathFinder та всесвіту DarkSun. Для досягнення мети треба виконати наступні завдання: – виконати аналіз ігрової сфери; – виконати порівняльний аналіз аналогів; – сформулювати вимоги до застосунку, що розробляється; – виконати проєктування та моделювання ігрового застосунку; – реалізувати ігровий застосунок; – протестувати розроблений ігровий застосунок. У першому розділі описується огляд ігрової сфери в жанрі Roguelike, всесвіту DarkSun та системи PathFinder. Виконано порівняльний аналіз існуючих аналогів та сформулювано вимоги до ігрового застосунку, що розробляється. У другому розділі описується процес моделювання застосунку із використанням UML-діаграм, наведено опис середовища розробки та особливостей ігрового двигуну Unity 2D. У третьому розділі описується процес розробки ігрового застосунку, а саме розробка UI елементів, дизайн рівнів, програмування функціоналу об’єктів, робота зі звуком та текстурами. У четвертому розділі описується тестування ігрового застосунку, рефакторинг коду, застосування паттернів. У висновках описується аналіз отриманих результатів створеного застосунку. КРБ викладена на 65 сторінки, вона містить 4 розділи, 39 ілюстрацій, 3 таблиці, 20 джерел в переліку посилань. The relevance of the chosen topic lies in the fact that the gaming industry is currently experiencing a certain stagnation due to the fact that the gaming app market is overflowing with re-releases, remasters and sequels to existing franchises. And this is despite the fact that a large number of these gaming apps are released in beta before the gameplay is polished. There are many similar gaming apps with similar genres and similar universes on the market, so the interest in such games is decreasing. Games such as online shooters, competitive e-sports games, MMOs still generate at least some interest, but these genres quickly get boring for players, so more and more people are coming to the conclusion to return to the origins of these franchises. The object of the qualification work is a Roguelike game application based on the Unity 2D engine. The subject of the qualification work is a toolkit for developing a Roguelike game application based on the Unity 2D engine. The purpose of the qualification work is to develop a Roguelike game application based on Unity 2D to promote the PathFinder system and the DarkSun universe. To achieve the goal, the following tasks should be completed: – analyze the gaming industry; – perform a comparative analysis of analogues; – formulate requirements for the application to be developed; – design and model the game application; – implement the gaming application; – test the developed gaming application. The first section describes an overview of the Roguelike gaming industry, the DarkSun universe and the PathFinder system. A comparative analysis of existing analogues is performed and requirements for the game application under development are formulated. The second section describes the process of modelling the application using UML diagrams, provides a description of the development environment and features of the Unity 2D game engine. The third section describes the process of developing a game application, including the development of UI elements, level design, programming of objects functionality, work with sound and textures. The fourth section describes testing of a game application, code refactoring, and the use of patterns. The conclusions analyze the work and the results obtained. The bachelor's qualification work is set out on 65 pages, it contains 4 sections, 39 illustrations, 3 tables, 20 sources in the list of references
Опис: Кубицький М. С. Ігровий застосунок в жанрі roguelike на основі рушія Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. С. Кубицький ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 84 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3571
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Кубицький_КРБ.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.