груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Titel: Розробка ігрового застосунку в жанрі платформера на рушії Unity
Sonstige Titel: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Autoren: Мядзелець, М. Д.
Stichwörter: Кафедра інженерії програмного забезпечення
Кандиба І. О.
ігровий застосунок
платформер
рівні
звукове супроводження
гравці
unity
game application
platformer
levels
sound
players
Erscheinungsdatum: Jun-2024
Herausgeber: ЧНУ ім. Петра Могили
Zusammenfassung: Кваліфікаційна робота присвячена розробці ігрового застосунку в жанрі платформеру на рушії Unity. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес створення ігрового застосунку на базі Unity. Предметом є інструментарії розробки ігрового застосунку на базі Unity. Метою кваліфікаційної роботи є створення ігрового платформера на базі Unity з метою привернення уваги гравців та стимулювання розвитку цього жанру в ігровій індустрії. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1) дослідити особливостей жанру платформер та провести аналіз сучасних ігор цього жанру; 2) проаналізувати можливості рушія Unity для розробки ігор та використання його функцій для реалізації особливостей гри в жанрі платформер; 3) спроєкутвати гру в жанрі платформер; 4) розробка дизайну гри, включаючи геймплей, рівні, персонажів та анімації; 5) реалізація гри на рушії Unity та тестування її функцій та ефективності. У першому розділі було проведено аналіз різних жанрів ігрових застосунків. Кожен з них був проаналізований окремо, визначено їх основні риси. Також були виявлені переваги та недоліки кожного ігрового застосунку. У завершальній частині розділу 1 була сформульована специфікація вимог для мобільної гри в жанрі платформер на платформі Unity. У другому розділі було проведено створення та аналіз діаграм. Отримано цінний інструмент для аналізу та моделювання взаємодії між системою та її користувачами. Створено діаграми що були потрібні для подальшого проектування системи. У третьому розділі було проведено аналіз ключових інструментів та технологій для розробки ігор, таких як .NET (зокрема мова програмування C#), Visual Studio та Unity. На основі характеристик та переваг кожного з інструментів було обрано найбільш підходящий для проєкту, забезпечуючий успішну та ефективну розробку гри. У четвертому розділі було розроблено 2D ігровий застосунок жанру Platform, з аналізом існуючих рішень, дизайном програмного забезпечення, створенням інтерфейсу користувача, розробкою ігрових елементів, вибором рушія Unity 3D, тестуванням ігрової механіки, що дозволило досягти мети проекту та створити функціональну й привабливу гру. КРБ викладена на 92 сторінки, вона містить 4 розділи, 64 ілюстрацій, 3 таблиці, 20 джерел в переліку посилань Work is devoted to the development of a game application in the genre of platformer on the Unity engine. The object of qualification work is the process of creating a game application based on Unity. The subject is the tools for developing a game application based on Unity. The purpose of this qualification work is to create a platformer game based on Unity in order to attract the attention of players and stimulate the development of this genre in the gaming industry. To achieve this goal, the following tasks need to be solved: 1) to study the features of the platformer genre and analyse modern games of this genre; 2) to analyse the capabilities of the Unity engine for game development and the use of its functions to implement the features of a platformer game; 3) to design a game in the platformer genre; 4) develop game design, including gameplay, levels, characters and animations; 5) implementing the game on the Unity engine and testing its functions and efficiency. The first section analysed different genres of gaming applications. Each of them was analysed separately and their main features were identified. The advantages and disadvantages of each game application were also identified. In the final part of Chapter 1, a specification of requirements for a mobile platformer game on the Unity platform was formulated. In second chapter, diagrams were created and analysed. We obtained a valuable tool for analysing and modelling the interaction between the system and its users. The diagrams that were needed for further system design were created. In the third chapter, we analysed key tools and technologies for game development, such as .NET (in particular, the C# programming language), Visual Studio, and Unity. Based on the characteristics and advantages of each tool, the most suitable for the project was chosen to ensure successful and efficient game development. In the fourth chapter, we developed a 2D Platform game application, including analysis of existing solutions, software design, creation of the user interface, development of game elements, selection of the Unity 3D engine, and testing of game mechanics, which allowed us to achieve the project goal and create a functional and attractive game. The bachelor’s qualification work is set out on 92 pages, it contains 4 sections, 64 illustrations, 3 tables, 20 sources in the list of references
Beschreibung: Мядзелець М. Д. Розробка ігрового застосунку в жанрі платформера на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / М. Д. Мядзелець ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 92 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Enthalten in den Sammlungen:Факультет ком'ютерних наук

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Кваліфікаційна_робота_бакалавра_Мядзелець (2).pdf4.16 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.