груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3605
Title: Розробка 2D- гри в жанрі action adventure на рушії unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Authors: Самойленко, М. М.
Keywords: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Козлов О. В.
C#
Unity
Unreal Engine
PhotoShop
Visual Studio Code
3D Max
GameMaker: Studio.
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Актуальність. Action adventure – один з найпопулярніших жанрів ігор, що поєднує в собі елементи бою, дослідження та розгадки головоломок. Цей жанр пропонує динамічний геймплей, захопливі сюжети та різноманіття ігрового процесу. Об’єкт роботи є процеси створення ігрових 2D-застосунків. Мета роботи – розробка та впровадження 2D гри на рушії Unity, яка сприятиме розвитку моторики, покращенню швидкості прийняття рішень та когнітивних навичок користувачів через інтерактивні сценарії та завдання. Предмет роботи – методи та технології розробки ігрових застосунків на рушії Unity. Робота складається із фахового розділу та спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра складається із вступу, 3 розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрита теоретична частина роботи. Проведений аналіз ігрової індустрії та її трендів. Проаналізовано особливості жанрів та їх відповідних механік. Досліджені методи та інструменти для створення ігрових застосунків. У другому розділі проведено моделювання та проектування досліджуваної системи, а саме ігрового застосунку. У третьому розділі описана розробка відеогри. У четвертому розділі розкрито питання спеціальної частини. В результаті розроблено 2d гру на мові програмування C# з використанням Tiled2Unity на рушії Unity. Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 57 сторінок, 19 рисунків, 0 таблиць, 25 використаних джерел та 1 додаток. Object: processes of creating 2D game applications;. The goal of the work is the development and implementation of a 2D game on the Unity engine, which will promote the development of motor skills, improve the speed of decision-making and cognitive skills of users through interactive scenarios and tasks. The subject of research is the methods and technologies of developing game applications on the Unity engine. The work consists of a professional section and a special part on labor protection. The explanatory note of the thesis consists of an introduction, 3 chapters, a conclusion, a list of used sources and appendices. The theoretical part of the work is disclosed in the first chapter. An analysis of the gaming industry and its trends has been carried out. The features of genres and their respective mechanics are analyzed. Researched methods and tools for creating game applications. In the second chapter, modeling and designing of the studied system, namely the game application, is carried out. The third chapter describes the development of the video game. The issue of the special part is revealed in the fourth chapter. As a result, a 2d game was developed in the C# programming language using Tiled2Unity on the Unity engine. Bachelor thesis contains 57 pages, 19 figures, 0 tables, 25 used sources and 1 appendices.
Description: Самойленко М. М. Розробка 2D- гри в жанрі action adventure на рушії unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / М. М. Самойленко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 65 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3605
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойленко Максим Миколайович.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.