груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3607
Назва: Ігровий застосунок у жанрі First Person Shooter (FPS) Arena
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Фоменко, О. В.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Кулаковська І. В.
Unity
ігровий застосунок
FPS Arena
аналіз геймплею
game application
gameplay analysis
game industry
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Актуальність: актуальність проекту обумовлена зростаючою популярністю ігрових технологій у різних сферах, включаючи освіту, розваги та тренування. Ігри жанру FPS популярні серед гравців і можуть використовуватися для навчання та тренувань. Об'єкт роботи – процес розробки ігрового застосунку. Предмет роботи – технології розробки ігрових застосунків за допомогою ігрового двигуна Unity. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та реалізація різних аспектів розробки гри, включаючи системи управління гравцем, поведінку ворогів, фізичну модель гри, проектування ігрових арен, а також проведення аналізу геймплею. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У першому розділі розглядається сучасні тренди та особливості популярних ігрових застосунків. У другому розділі досліджено технології та інструменти для розробки ігрових застосунків. У третьому розділі описано створення ігрового застосунку у жанрі First Person Shooter (FPS) Arena, які додаткові інструменти використовувалися та процес тестування гри. В результаті розроблено ігровий застосунок у жанрі FPS Arena. Кваліфікаційна робота містить 57 сторінок, 21 рисунків, _0 таблиць, _9 використаних джерел та _1 додатків. Relevance: the relevance of the project is due to the growing popularity of game technologies in various fields, including education, entertainment and training. FPS games are popular among gamers and can be used for training and training. The object of the work is the process of developing a game application. The subject of the work is game application development technology using the Unity game engine. The purpose of the qualification work is to research and implement various aspects of game development, including player control systems, enemy behavior, physical game modeling, designing game arenas, and conducting gameplay analysis. The explanatory note consists of an introduction, three sections, conclusions and appendices. The first section examines modern trends and features of popular game applications. The second chapter explores technologies and tools for game application development. The third chapter describes the creation of a First Person Shooter (FPS) Arena game application, the additional tools used and the game testing process. As a result, a game application in the FPS Arena genre was developed.
Опис: Фоменко О. В. Ігровий застосунок у жанрі First Person Shooter (FPS) Arena : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / О. В. Фоменко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3607
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фοменкο Οлексій Βіктοрοвич.pdf3.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.